مشخصات فنی و ظاهری گوشی موتورولا وان زوم برملا شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – اطلاعات جدیدی در اختیار رسانه ها قرار گرفته که جزییات گوشی موتورولا وان زوم را بیش از پیش آشکار می کنند. برای آگاهی از این جزییات در ادامه با ما همراه باشید.

تاکنون اطلاعات و تصاویر بسیاری در رابطه با اسمارت فون موتورولا وان زوم منتشر شده است. برای همین اغلب افراد کمابیش با این محصول آشنایی دارند. چندی پیش نیز اطلاعات تازه ای به دست آمد که جزییات فنی و ظاهری گوشی وان زوم را بیشتر برملا می کنند.

موتورولا One Zoom به 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه اصلی مجهز شده و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD را نیز دارد. وظیفه پردازش این گوشی هوشمند بر عهده چیپست میان رده اسنپدراگون 675 است. این محصول که در واقع نسخه دیگری از گوشی موتورولا وان پرو به شمار می آید، انحصارا متعلق به شرکت آمازون بوده و برای همین از دستیار صوتی الکسا نیز پشتیبانی می کند. نکته جالب توجه آنکه وان زوم به سیستم عامل اندروید وان مجهز نشده است.  

موتورولا وان زوم از یک نمایشگر سوپر امولد 6.4 اینچی با نسبت صفحه 19:9 و رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می برد. حسگر اثر انگشت نیز زیر صفحه نمایش تعبیه شده است. بریدگی کوچکی در بالای نمایشگر به چشم می خورد که محل قرارگیری دوربین سلفی، با سنسور 25 مگاپیکسلی و دریچه دیافراگم f/2.0 است.

موتورولا وان زوم

لوگوی گوشی و چهار سنسور دوربین اصلی در پنل پشتی و روی یک ماژول مربعی شکل قرار دارند. این دوربین دارای سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین 16 مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو است. سنسور عمقی چهارم نیز به ثبت تصاویر بهتر و باکیفیت تر کمک شایانی می کند. تجهیزات دوربین روی هم رفته قابلیت بزرگنمایی اپتیکال 3 برابر و زوم هیبریدی 5 برابر را برای کاربر فراهم می آورد. افراد همچنین می توانند فیلم های خود را با کیفیت های 4K و نرخ 30 فریم بر ثانیه به ثبت برسانند. البته فیلم برداری با کیفیت 1080p و نرخ 60 فریم بر ثانیه نیز کاملا امکان پذیر است.

وزن گوشی موتورولا وان زوم تقریبا به 190 گرم می رسد. این گوشی برای تامین شارژ خود از یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی کمک می گیرد و قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی را نیز دارد. قیمت این محصول تقریبا برابر با 399 یورو (439 دلار) بوده که البته در مقایسه با سایر گوشی های مشابه کمی گران است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع