آیپد جدید اپل با نمایشگر 10.2 معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – آیپد جدید اپل از راه رسید. این تبلت به صفحه نمایش 10.2 اینچی مجهز شده و دارای قیمت پایه 329 دلاری است.

مراسم اپل به پایان رسید. این شرکت در مراسم خود از محصولات متنوع رونمایی کرد که یکی از آن ها، آیپد جدید است. آیپد جدید اپل دارای نمایشگر 10.2 اینچی بوده که 3.5 میلیون پیکسل را در خود جای داده است. قدرت این تبلت توسط چیپست A10 Fusion تامین می شود و قیمتی برابر با 329 دلار دارد. دانشجویان و دانش آموزان می توانند این تبلت را با مبلغ 299 دلار خریداری کنند. پیش فروش این تبلت از امروز آغاز شده و در تاریخ 30 سپتامبر تحویل خریداران می شود.

آیپد جدید اپل قادر به پشتیبانی از اپل پنسل بوده و دارای اسمارت کانکتور است. با استفاده از این ویژگی می توان کیبورد به این تبلت وصل کرد. شاسی این محصول به صورت 100 درصد از آلومینیوم بازیافتی تولید شده است.

آیپد 10.2 اینچی اپل

این تبلت 10.2 اینچی دارای سیستم عامل مخصوص آپید یعنی iPadOS است که قابلیت های بیشتری در مقایسه با iOS در اختیار کاربران قرار می دهد. در این میان می توان به مولتی تسکینگ بهتر و کیبورد شناور اشاره کرد. کاربران توسط اپلیکیشن فایلز به محتوای کارت های SD دسترسی پیدا می کنند.

در صورتی که کاربران این تبلت جدید را خریداری کنند، به صورت رایگان یکسال به سرویس اپل تی وی پلاس دسترسی خواهند داشت. این تبلت همچنین از سرویس جدید اپل Arcade نیز پشتیبانی می کند. آیپد جدید اپل در رنگ های خاکستری فضایی، نقره ای و گلد وارد بازار می شود. کاربران قادر به سفارش نسخه 32 و 128 گیگابایتی این تبلت به صورت وای فای و سلولار هستند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع