شارژدهی باتری آیفون 11 پرو چند ساعت است؟

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – هر سه مدل جدید آیفون امسال به باتری های قدرتمندی مجهز شده اند. در ادامه به بررسی میزان شارژدهی باتری آیفون 11 پرو مکس، آیفون 11 پرو و آیفون 11 معمولی می پردازیم.

شرکت اپل چندی پیش به صورت رسمی از پرچمداران جدید خود یعنی خانواده آیفون 11 رونمایی کرد. در این میان نکات جالبی درباره مشخصات باتری گفته شد که تعجب افراد حاضر در سالن را چند برابر کرد. شاید جالب باشد بدانید که آیفون 11 پرو مکس، از قوی ترین باتری که اپل تاکنون به خود دیده است بهره می برد.

هر سه مدل جدید آیفون امسال به باتری های قدرتمندی مجهز شده اند. مسئولین اپل در مراسم دیشب بارها به این موضوع اشاره کردند. طبق گفته آن ها، میزان شارژدهی باتری آیفون 11 پرو مکس حدودا 5 ساعت بیشتر از آیفون XS مکس است. آیفون 11 پرو و آیفون 11 معمولی نیز به ترتیب شارژدهی بیشتری نسبت به آیفون XS و آیفون XR دارند.

کمپانی اپل همچنین روش جدیدی را برای اندازه گیری میزان شارژدهی ارائه داده است. بدین ترتیب که محاسبات مربوطه به جای آنکه بر اساس مدت زمان مکالمه و مصرف اینترنت انجام شود، اکنون بر اساس پخش صوت و پخش تصویر صورت می گیرد. در جدول زیر می توانید میزان شارژدهی باتری آیفون 11 پرو مکس را با مدل های دیگر مقایسه کنید. همانطور که می بینید، آیفون 11 پرو مکس از این نظر، نسبت به کلیه گوشی های آیفون برتری قابل توجهی دارد.

لازم به ذکر است؛ آیفون 11 پرو و پرو مکس همراه با یک شارژر سریع 18 واتی درون جعبه به فروش می رسند. بنابراین کاربران قادر خواهند بود تا در عرض نیم ساعت، گوشی خود را 50 درصد شارژ کنند. یکی از خبرهای بد مراسم این بود که آیفون 11 معمولی با همان شارژر فوق آهسته 5 واتی به بازار می آید. البته ناگفته نماند که هر سه این محصولات، از شارژ بی سیم پشتیبانی می کنند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع