مشخصات جدید گوشی پیکسل 4 XL به اینترنت راه پیدا کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – مشخصات جدید اسمارت فون پیکسل 4 XL در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این محصول از نمایشگر 6.3 اینچی و چیپست اسنپدراگون 855 بهره می برد.

چند روز پیش ویدیویی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد که در آن شخصی در حال استفاده از گوشی پیکسل 4 XL  بود. حال مطلبی در این باره منتشر شده که مشخصات فنی و ظاهری این محصول را به خوبی برای ما آشکار می کند.

طبق گزارش های موجود در این مطلب، گوگل پیکسل 4 XL به نمایشگر امولد 6.3 اینچی با رزولوشن 1440 × 3040 پیکسل و رفرش ریت 90 هرتز مجهز شده است. گزینه ای به نام Smooth Display نیز برای آن در نظر گرفته شده که بر اساس محتوای قابل نمایش، رفرش ریت را به طور خودکار بین 60 تا 90 هرتز تنظیم می کند. با این ویژگی شارژ دستگاه دیرتر تمام می شود.

پیکسل 4 XL مجهز به Ambient EQ است. این ویژگی درست مانند True Tone در مصحولات اپل عمل کرده و دمای رنگ صفحه نمایش را بر اساس محیط پیرامون تنظیم می کند. قابلیت دیگری به نام Screen Attention نیز اضافه شده که در هنگام کار با دستگاه، از قفل شدن صفحه نمایش جلوگیری می کند. این محصول به جای حسگر اثر انگشت، از سیستم تشخیص چهره بهره می برد که در واقع ترکیب دوربین سلفی و اسکنر سه بعدی نوری است.

پیکسل 4 XL

دوربین اصلی پیکسل 4 XL مجهز به سنسور اولترا واید 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن نیز داری سنسور 8 مگاپیکسلی است. با این حال رزولوشن و فاصله کانونی سنسور تله فوتو هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد. این محصول به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و از تراشه اسنپدراگون 855 بهره می برد. وظیفه تامین انرژی آن بر عهده باتری 3700 میلی آمپر ساعتی است. امکان استفاده همزمان از دو سیم کارت نیز برای کاربران فراهم شده است، البته به شرط آنکه یکی از سیم کارت ها از نوع eSIM باشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع