آنر V30 با حفره درون نمایشگر و دوربین سلفی دوگانه از راه می رسد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – آنر V30 به حفره درون نمایشگر مجهز می شود که دوربین سلفی دوگانه را میزبانی می کند. قدرت این گوشی هوشمند توسط چیپست کایرین 990 5G تامین می شود.

اسمارت فون آنر V30 یکی از پرچمداران جدید کمپانی آنر بوده که قرار است با پردازنده کایرین 990 5G روانه بازار شود. حتما به خاطر دارید که این پردازنده از یک مودم 5G داخلی بهره می برد (چیپست Kirin 990 هواوی مجهز به مودم 5G رسما معرفی شد). حال دو نسخه از آنر V30 تولید شده که یکی از آن ها به کایرین 990 5G مجهز شده و دیگری از نسخه معمولی این پردازنده استفاده می کند. با اینکه هنوز تاریخ عرضه V30 مشخص نشده، اما تصویر آن در وب سایت Weibo به نمایش درآمده است؛ تصویری که جزییات دقیق نمایشگر این محصول را در اختیار ما می گذارد.

گوشی V30 حاشیه های بسیار نازکی دارد. در ضمن نمایشگر آن به جای طراحی ناچ، از طراحی پانچ هول بهره می برد. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، یک حفره کپسولی شکل در نمایشگر تعبیه شده که دو سنسور با چیدمان افقی درون آن قرار گرفته اند. بنابراین اگر این تصویر واقعا متعلق به گوشی آنر V30 باشد، می توان گفت که پرچمدار جدید آنر به دوربین سلفی فوق العاده قدرتمندی مجهز می شود.

این حفره کپسول مانند در گوشه بالا و سمت چپ V30 قرار دارد. مشخصات نمایشگر هنوز به طور دقیق مشخص نیست؛ با این حال گمان می رود که در ساخت آن از فناوری AMOLED استفاده شود. در این صورت می توان پیش بینی کرد که آنر، حسگر اثر انگشت را زیر نمایشگر جاسازی کرده است.

گوشی آنر V20 در دسامبر 2018 به مشتریان عرضه شد. اگر این شرکت چینی همین روند را برای آنر V30 در پیش بگیرد، احتمالا تا پیش از شروع سال میلادی جدید شاهد عرضه پرچمدار جدید به بازار خواهیم بود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع