سرانجام اپلیکیشن توییچ برای اپل تی‌وی منتشر شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

این چند وقته شاهد روزهای خوبی برای دارندگان اپلی تی‌وی بودیم؛ چراکه نخست، اپلیکیشن اسپاتیفای برای آن منتشر گردید و اینک، برنامه محبوب توییچ نیز به این دستگاه راه پیدا کرده است. تا قبل از این، برای تماشای استریم‌های توییچ از طریق دستگاه اپل تی‌وی خود، باید از برنامه‌های شخص ثالث نظیر Twitchy استفاده می‌کردید.

فهرست استریم‌های این برنامه کاملاً مشابه با نسخه اصلی خود توییچ است با این تفاوت که مختص صفحه نمایش‌های بزرگ است. تب «خانه» برای نمایش بازی‌ها و کانال‌هایی که دنبال می‌کنید در کنار تب «Browse» قرار گرفته که حاوی جعبه کلاسیک بازی‌ها و آیکون بخش‌های مختلف است که بر اساس میزان بازدید آن‌ها مرتب شده است.

تماشای استریم‌ها شبیه به مشاهده آن‌ها از طریق مرورگر است و حتی می‌توان به چت کردن نیز پرداخت. تایپ سریع از طرق کنترل از راه دور اپل تی‌وی کار مشکلی به نظر می‌رسد اما برای تجربه بهتر، پیشنهاد می‌کنیم از گوشی آیفون خود استفاده کنید.

تماشای استریم‌های توییچ از طریق تلویزیون اصلاً چیز جدیدی نیست و پیش از این می‌توانستید از دستگاه‌هایی نظیر آمازون فایر، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و حتی اتصال رایانه خود به تلویزیون استفاده کنید. با این حال، اگر اپل تی‌وی دستگاه استریم اصلی شماست، برنامه رسمی توییچ برای آن، گزینه‌ای کاملاً مناسب محسوب می‌شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع