حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

ایلان ماسک از قرار دادن Community Note در پست خود ناراضی است – خبر اسفند ۱۴۰۲

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله عصر اطلاعات در اسفند ۱۴۰۲

The Community Notes – یکی از ویژگی‌های راستی‌آزمایی در X – یک منتقد جدید دارد که کسی جز مدیر عامل شرکت ایلان ماسک نیست. ویژگی بررسی حقایق به کاربران اجازه می‌دهد تا به «پست‌های گمراه‌کننده بالقوه» توجه کنند، با این حال، مالک X، ماسک روز یکشنبه به طور عمومی به نقص آن اشاره کرد.

به نظر می‌رسید که ماسک با خرید یک لپ‌تاپ جدید شروع به کار کرد. همانطور که او به X رفت تا از اینکه باید یک حساب مایکروسافت برای استفاده از لپ تاپ جدید خود راه اندازی کند، شکایت کرد. ماسک در X نوشت:

«تازه یک لپ‌تاپ رایانه شخصی جدید خریدم و به من اجازه استفاده از آن را نمی‌دهد مگر اینکه یک حساب کاربری مایکروسافت ایجاد کنم، که همچنین به معنای دسترسی هوش مصنوعی آنها به رایانه من است!»

“این بهم ریخته است. قبلاً گزینه ای برای پرش از ورود یا ایجاد حساب مایکروسافت وجود داشت.”

با این حال، در خدمت واقعی راستی‌آزمایی، یک کاربر یک یادداشت انجمن اضافه کرد و گفت که ممکن است:

در یادداشتی که به راهنمای ابزار ویندوز 11 در پلتفرم مدیریت فرآیند process.st مرتبط است، آمده است: «هنوز می‌توان آخرین نسخه ویندوز را بدون حساب مایکروسافت راه‌اندازی کرد.»

ماسک از ستایش به محکومیت یادداشت های انجمن می رسد

سودمندی یادداشت های انجمن از طریق جمع سپاری می آید. اساساً، هرکسی که بیش از شش ماه از X استفاده کرده باشد، هرگز حساب کاربری خود را به حالت تعلیق در نیاورده است و یک شماره تلفن تأیید شده دارد، می‌تواند برای مشارکت در یادداشت‌های انجمن درخواست دهد.

توضیح رسمی X می‌گوید: «مشارکت‌کنندگان می‌توانند روی هر پستی یادداشت بگذارند و اگر مشارکت‌کنندگان کافی از دیدگاه‌های مختلف آن یادداشت را مفید ارزیابی کنند، یادداشت به صورت عمومی در یک پست نشان داده می‌شود.»

پیش از این، ماسک از ویژگی راستی‌آزمایی در X تمجید کرده و آن را «عالی‌کننده» توصیف می‌کند و سپس اضافه می‌کند «هدف ما این است که توییتر را بدون توجه به وابستگی‌های سیاسی به دقیق‌ترین منبع اطلاعات روی زمین تبدیل کنیم».

ماسک حتی در گذشته پس از ارسال اسکرین شات از یک داستان جعلی CNN توسط Community Notes تصحیح شده است. با این حال تصمیم گرفت آن را تحسین کند. با گفتن اینکه “آنها حق داشتند برچسب را به توییت خود اضافه کنند”.

با این حال، به نظر می رسد زمانی که صحبت از انتقاد ماسک از غول فناوری رقیب مایکروسافت می شود، خط مشی کشیده شده است. پس از اضافه شدن یادداشت انجمن، ماسک تصمیم گرفت تا ویژگی بررسی واقعیت را نقد کند. قبل از افزودن «این گزینه دیگر وجود ندارد»، «یادداشت‌های انجمن در اینجا ناموفق است» بنویسید.

با این حال جالب است که پست ماسک مبنی بر اینکه این ویژگی از X کار نمی کند، یک Community Note دیگر دریافت کرد.


بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.