حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

Baldur’s Gate 3 Dev از بازیکنانش می‌خواهد که سمیت اخیر را کاهش دهند – خبر اسفند ۱۴۰۲

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله عصر اطلاعات در اسفند ۱۴۰۲

مدیر انتشارات لاریان. مایکل دوز برای مبارزه با سمیت فزاینده توسط برخی از بازیکنانی که توسعه دهندگان Baldur’s Gate 3 را هدف قرار داده اند، وارد رسانه های اجتماعی شده است.

این ناآرامی در حالی رخ می دهد که ناشران بازی سال (GOTY) برنده بازی Baldur’s Gate 3 سخت تلاش می کنند تا به مودها اجازه دهند تا با بازی سازگار باشند. مسلم – قطعی به روز رسانی پچ باعث شده اند که مودهای غیررسمی ایجاد شده توسط جامعه Baldur’s Gate 3 کار خود را متوقف کنند یا باعث بی ثباتی در بازی شوند. بازی فانتزی نیز با الف مواجه شده بود تعداد اشکالات در ایکس باکس پس از راه اندازی که باعث شده بود بازیکنان ساعت ها بازی های ذخیره شده را از دست بدهند.

این به روز رسانی های مود شکستن، طرفداران هاردکور بازی را که از مودها استفاده می کنند ناامید می کند و اقلیت کوچکی ناامیدی خود را از تیم Larian تخلیه کرده اند.

تهدید و سمیت

Douse در یک سری پست طولانی در X، ناآرامی ها را به چالش می کشد و از این تهدیدها و زبان توهین آمیز می خواهد که متوقف شود:

Douse واضح بود که به صورت مودبانه به این موضوع رسیدگی کند، اما او در گفتن این جمله که Larian “به زودی به طور عمیق در مورد اینکه پشتیبانی مود ما چگونه خواهد بود صحبت خواهد کرد.” از زمان راه اندازی روی آن کار کرده است. مثل همیشه، ما به روش خودمان با جامعه خود در مورد آن بحث خواهیم کرد. تهدیدها و سمیت‌ها علیه برنامه‌نویسان و تیم‌های اجتماعی ما فقط به گفتگو آسیب می‌زند. لطفا آن را متوقف کنید.»

او ادامه می‌دهد: «اگر واقعاً می‌خواهید چیزهایی درباره بازی بدانید، لطفاً از افرادی که همه ما را به هم وصل می‌کنند دست نزنید». “99.9٪ از جامعه ما کاملاً بهترین هستند و به خاطر آنها – خوشبختانه – است که تیم جامعه من استقامت می کند. اما فکر می‌کنم این امر اجتناب‌ناپذیر بود که وقتی یک شهر دارید، چند تخم مرغ بد آتش می‌زند.»

دروازه بالدور دریافت کرده است تحسین منتقدان از زمان عرضه و این عنوان، اکنون از 10 میلیون بازیکن فراتر رفته است عشق دنیای فائرون

ما امیدواریم که به Douse و توسعه دهندگان زمان داده شود تا تغییرات لازم را برای بهتر کردن GOTY انجام دهند و همانطور که مدیر انتشارات پست خود را در رسانه های اجتماعی امضا کرد، “برای خیر بیشتر میلیون ها نفر کار کنید. درگیر و خنک.»

برایان-دیمین مورگان

روزنامه نگار آزاد

برایان-دیمین مورگانیس یک روزنامه نگار برنده جایزه و نویسنده برجسته. او به اندازه کافی خوش شانس بود که در بخش چاپ برای بسیاری از روزنامه های بریتانیا کار کرد و قبل از شروع یک حرفه موفق به عنوان یک پخش کننده دیجیتال و متخصص. کار او تقریباً دو دهه است که بخش‌های رسانه‌ای عمومی و خصوصی بریتانیا را در بر گرفته است. از سال 2007، برایان همچنان به فهرست بلندبالایی از نشریات و موسسات اضافه می‌کند، به ویژه به عنوان سردبیر بازی‌های مشترک المنافع 2014 گلاسکو، و جوایز متعددی را برای تلاش‌های نویسندگی و پخش دیجیتال خود دریافت کرد. برایان پس از آن به بخش میراث 2014، اداره رسانه و ورزش دولت اسکاتلند تبدیل شد. همکاری با وزرا برای اعمال تغییرات از طریق ورزش با نهادهایی مانند جام جهانی بی خانمان ها. سپس او مهارت های خود را به چندین مؤسسه بخش خصوصی قرض داد. برایان با کمک به کشورش در ارائه آموزش و ارتباطات قضایی در دوران همه‌گیری، تحسین ملی را به دست آورد. به خاطر تلاش‌هایش به‌عنوان رئیس ارتباطات و دیجیتال دفتر قضایی اسکاتلند، از لرد رئیس‌جمهور اسکاتلند تقدیرنامه شخصی دریافت کرد. برایان به چیزی که بیشتر دوست دارد بازگشته است، نوشتن و اظهار نظر در مورد تحولات در زمینه فناوری، بازی و موضوعات حقوقی، و همچنین همه چیزهای مرتبط با ورزش.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.