حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

آیا دستیار خانه بعدی شما هولوگرام است؟ این مفاهیم MWC 3 احتمال را ارائه می دهد – خبر اسفند ۱۴۰۲

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله عصر اطلاعات در اسفند ۱۴۰۲

دویچه تلکام

در طول عمر خود، با منسوخ شدن خطوط ثابت، بیپرها و تلفن های تاشو، شاهد تحول بزرگی در نحوه برقراری ارتباط بوده ایم. علیرغم اینکه تلفن هوشمند امروزی چقدر پیشرفته است، هنوز تغییرات بیشتری در نحوه برقراری ارتباط ما وجود دارد و این آینده ممکن است شامل هولوگرام باشد.

همچنین: من حلقه گلکسی سامسونگ را امتحان کردم و به 2 روش معنی دار اورا را شکست داد

“مفهوم T” دویچه تلکام که در کنگره جهانی موبایل (MWC) ارائه شد، انواع فناوری‌های جدید و پیشرفته – مانند هوش مصنوعی، تلفن هولوگرام، سنجش Wi-Fi، بینایی کامپیوتر و وب 3 – را ترکیب می‌کند. مطالعات طراحی نشان می دهد که آینده ارتباطات ممکن است چگونه باشد.

کلودیا نعمت، یکی از اعضای هیئت مدیریت فناوری و نوآوری دویچه تلکام، گفت: «مفهوم T در حال تحقیق است که چگونه تلفن هولوگرام، از جمله چیزهای دیگر، می تواند به واقعیت تبدیل شود. فردا نه در قفسه‌ها، اما امروز در سر و آزمایشگاه‌های ما.»

اولین مطالعه طراحی Concept T “نمای مفهومی” است که دارای Emma است، یک آواتار مبتنی بر هوش مصنوعی که کاربران می توانند از طریق یک هولوگرام با آن چت کنند تا به آنها در تمام جنبه های زندگی از جمله خرید، انتخاب کردن کمک کند. قطعه ای عالی برای تکمیل لباس های خود و حتی مدیریت ارزهای دیجیتال و NFT های خود.

دویچه تلکام

اِما به‌عنوان نقطه مرکزی تماس برای مسائل خدمات Deutsche Telekom، می‌تواند با در نظر گرفتن تاریخچه سفارش، محصولات و قراردادهای مشتری برای بهترین کمک، به نیازهای ارتباطی مشتریان کمک کند.

همچنین: ۷ ارتقای هیجان انگیز اندروید که گوگل به تازگی در MWC 2024 معرفی کرد

مطالعه طراحی 2، “سطح مفهوم”، روتر را همانطور که می شناسیم می گیرد و آن را به طور کامل ارتقا می دهد. این پایه دارای ویژگی‌های روتر معمولی با تنظیماتی است که می‌توان با عناصر اضافی مانند نمایشگر استوانه‌ای با دستیار صوتی هوش مصنوعی و یک ماژول مخروطی شکل که حس WiFi را با نظارت اتاق ارائه می‌کند، سفارشی کرد.

دویچه تلکام

هر یک از این ماژول ها به صورت بی سیم و بدون تماس از طریق شارژ WiFi تامین می شود. این پایگاه همچنین می‌تواند دستگاه‌های دیگر – از جمله گوشی‌های هوشمند و ساعت‌های هوشمند را نیز به همین روش شارژ کند.

در نهایت، در مطالعه طراحی 3، “رفیق مفهومی” یک ربات کوچک با چهره ای خندان و تمام قابلیت های “سطح مفهومی” فوق الذکر را نشان می دهد. “ساقی دوستانه” متحرک است، یک پروژکتور دارد و می تواند در اطراف خانه حرکت کند تا مطمئن شود همه چیز به خوبی اجرا می شود، مانند نظارت بر کیفیت هوا در اتاق ها.

همچنین: من ساعت هیبریدی گوشی هوشمند خم شونده موتورولا را پوشیدم و این باعث شد همه جور گیج شوم.

دویچه تلکام

شرکت‌های دیگر تلاش کرده‌اند تا آخرین مفهوم را به واقعیت تبدیل کنند، مانند Astro از آمازون، که اکنون متوقف شده است، و Ballie سامسونگ، که انتظار می‌رود اواخر امسال وارد بازار شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.