حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

توقف برنامه Google Pay راه را برای افزایش در Google Wallet هموار می کند – خبر اسفند ۱۴۰۲

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله عصر اطلاعات در اسفند ۱۴۰۲

گوگل برنامه های خود را برای توقف برنامه Google Pay برای کاربران آمریکایی از تاریخ 4 ژوئن 2024 اعلام کرده است و تلاش های خود را مجدداً روی سرویس Google Wallet متمرکز کرده است.

همه کاربران باید از این تاریخ برای تراکنش‌های مالی خود به Google Wallet سوئیچ کنند. این سرویس خدمات مالی مشابه Google Pay را ارائه می دهد، اما قول می دهد کارآمدتر و بهبود یافته باشد. علاوه بر این، Google Wallet ویژگی‌های جدیدی را معرفی می‌کند که در Google Pay در دسترس نیستند.

کاربران مطمئن هستند که هیچ داده ای را در طول انتقال از دست نخواهند داد.

همه کارت‌های ذخیره‌شده و سابقه تراکنش‌ها به‌طور خودکار به Google Wallet منتقل می‌شوند.

به گفته Joris van Mens، رئیس مدیریت محصول گوگل، Google Wallet رشد و محبوبیت چشمگیری در ایالات متحده داشته است. این پلتفرم کارت‌های اعتباری را برای تراکنش‌های Tap-and-Pay، کارت‌های حمل‌ونقل و گواهینامه‌های رانندگی به طور ایمن ذخیره می‌کند.

به عنوان بخشی از طراحی مجدد، گوگل بر رابط کاربر پسند و ویژگی های امنیتی قوی Google Wallet تاکید کرده است. هدف آنها این است که این پلتفرم را به یک “خانه امن دیجیتالی” برای کاربران تبدیل کنند تا داده های حساس را بدون ترس از تهدیدات امنیتی ذخیره کنند.

به کاربران Google Pay توصیه می‌شود تا قبل از 4 ژوئن 2024 وجوهی را که در برنامه دارند به حساب‌های بانکی خود منتقل کنند. پس از این تاریخ، پرداخت‌های همتا به همتا و معاملات درون‌برنامه دیگر ارائه نخواهد شد.

برای کمک به انتقال، Google راهنماهای دقیقی را برای کمک به کاربران برای انتقال از Google Pay به Google Wallet ارائه کرده است. این شرکت همچنین تعهد خود را به حفظ حریم خصوصی و امنیت کاربران در طول این فرآیند تایید کرده است.

Google Wallet چندین ویژگی جدید و جالب را ارائه خواهد کرد

پس از انتقال، Google Wallet چندین ویژگی هیجان انگیز و جالب را ارائه می دهد، از جمله پرداخت و دریافت پرداخت و ارسال پول برای دوستان و خانواده.

جستجوی Google جنبه معامله‌یابی برنامه را در بر می‌گیرد و به کاربران امکان می‌دهد معاملات و پیشنهادات را با چند کلمه کلیدی ساده بیابند و تجربه کاربر را علی‌رغم توقف برنامه بهبود بخشد.

با این حال، این توقف بر روی کاربران Google Pay در کشورهای دیگر مانند سنگاپور و هند تأثیری نخواهد گذاشت، جایی که برنامه مانند همیشه به کار خود ادامه خواهد داد. برای کاربران ایالات متحده، Google Wallet به زودی به برنامه پرداخت پیش‌فرض اندروید تبدیل خواهد شد.

علیرغم اینکه در حال حاضر از انتقال پول یا پیشنهادات بازپرداخت پشتیبانی نمی‌کند، Google Wallet به عنوان یک سرویس ساده ضربه بزنید و پرداخت کنید و کارت‌های پرداخت و وفاداری را ذخیره می‌کند. گوگل در راستای فلسفه سادگی خود قصد دارد ویژگی های بیشتری را در آینده به کیف پول گوگل معرفی کند.

اعتبار تصویر ویژه:

دینا ریچی

ویرایشگر مدیریت در ReadWrite

Deanna ویراستار ReadWrite است. او پیش از این به عنوان سردبیر برای Startup Grind، سردبیر برای تقویم، سردبیر در رسانه کارآفرین، و بیش از 20 سال تجربه در مدیریت محتوا و توسعه محتوا دارد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.