حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

Substack اکنون پیام های مستقیم دارد – خبر اسفند ۱۴۰۲

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله عصر اطلاعات در اسفند ۱۴۰۲

نویسندگان و خوانندگان خبرنامه اکنون می توانند پیام های مستقیم برای یکدیگر ارسال کنند. این یک ویژگی بسیار درخواستی بود و به فهرست ابزارهای شبکه اجتماعی پلتفرم اضافه می کند.

DM ها را در برگه چت در برنامه و وب سایت پیدا خواهید کرد. می توانید یک مکالمه خصوصی را از آن برگه، صفحه نمایه شخصی یا با انتخاب گزینه اشتراک گذاری در یادداشت یا پست شروع کنید. هنگامی که DM دریافت می کنید، Substack در برنامه و از طریق ایمیل به شما اطلاع می دهد.

به‌طور پیش‌فرض، پیام‌های DM افرادی که به آنها متصل هستید در صندوق ورودی شما قرار می‌گیرد و پیام‌های ارسال شده از سوی دیگران در پوشه درخواست‌ها رها می‌شود. نویسندگان می‌توانند درخواست‌های DM ورودی را به مشترکین پولی یا مؤسس محدود کنند. مشترکین رایگانی که سعی می کنند برای شما پیام ارسال کنند، پیامی برای تبدیل شدن به مشترک پولی مشاهده می کنند. نویسندگان در صورت تمایل می توانند دکمه “ارسال پیام” را روی پست های خود قرار دهند.

اگر شخصی را بلاک یا ممنوع کرده باشید، او نمی تواند برای شما DM ارسال کند. همچنین می‌توانید با غیرفعال کردن درخواست‌های پیام در تنظیمات، DM را به طور کامل خاموش کنید. اگر پیامی دریافت کردید که قوانین Substack را نقض می کند، می توانید آن را گزارش کنید.

Substack در طول یک سال گذشته تعدادی از ویژگی های شبکه های اجتماعی مانند پست های کوتاه را اضافه کرده است. همچنین هفته گذشته به نویسندگان اجازه می دهد تا کاتبان دیگر را به خوانندگان توصیه کنند.

این پلتفرم ماه گذشته به دلیل مدیریت محتوای طرفدار نازی ها مورد انتقاد قرار گرفت. چیزی که دیدگاه های ناسیونالیستی سفیدپوستان و نازی ها را ترویج می کرد. با این حال، برخی از خبرنامه نویسان برجسته Substack را در اعتراض به رویکرد آن به تعدیل محتوا ترک کردند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.