حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

من ساعت هوشمند «باتری 100 ساعته» را از OnePlus آزمایش کردم و من را غافلگیر کرد – خبر اسفند ۱۴۰۲

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله عصر اطلاعات در اسفند ۱۴۰۲

متیو میلر/ZDNET

نکات کلیدی ZDNET

  • OnePlus Watch 2 است با قیمت 299.99 دلار موجود است، با تخفیف 50 دلاری هنگام معامله هر ساعتی. در صورت خرید OnePlus 12 یا 12R تخفیف های بیشتری نیز وجود دارد.
  • سخت افزار زیبا، عمر باتری طولانی، عملکرد بی عیب، دوام آزمایش شده، قیمت مقرون به صرفه و Wear OS 4.
  • فاقد برخی عملکردهای بهداشتی پیشرفته و کمی بزرگ برای مچ دست های کوچکتر.

وقتی OnePlus ساعت OnePlus را در سال 2021 معرفی کرد، بلافاصله سفارش دادم زیرا سخت افزار قانع کننده به نظر می رسید و قیمت آن 159 دلار بود. پس از چند هفته، من دستگاه را به دلیل عدم ارائه کالای ارزشمند آن پس دادم.

ساعت اولیه OnePlus از سیستم عامل بلادرنگ (RTOS) پشتیبانی می‌کرد که بسیار خوب بود زیرا بسیاری از ساعت‌های هوشمند ضعیف و ضعیف کار می‌کردند. با این حال، جدید OnePlus Watch 2 با ارائه RTOS و Wear OS 4 روی یک ساعت واحد با معماری دو موتوره، همه چیز را به سطح بعدی می برد. با این رویکرد منحصر به فرد، این دستگاه کارآمدترین ساعت Wear OS موجود امروزی است، با عمر باتری طولانی تر از هر دستگاه دیگر Google Wear OS یا Apple Watch.

همچنین: یکی دیگر از تولیدکنندگان بزرگ گوشی رسما به رقابت حلقه های هوشمند می پیوندد و آن اپل نیست

علاوه بر استراتژی سیستم عامل قدرتمند، OnePlus یکی از زیباترین ساعت های هوشمند موجود امروزی را ایجاد کرده است. این دستگاه از فولاد ضد زنگ در بدنه ساعت، صفحه ساعت کریستال یاقوت کبود صاف 2.5 بعدی و یک بند ساعت سیلیکونی بادوام برخوردار است. دکمه های سمت راست به شکلی شیک در قاب قرار گرفته اند، با یک دکمه گرد در بالا و یک بیضی شکل در پایین.

در OnePlus مشاهده کنید

را OnePlus Watch 2 برای مقاومت در برابر آب 5 دستگاه خودپرداز ساخته شده است و دارای رتبه IP68 است، بنابراین می توانید بدون نگرانی آن را برای شنا و سایر ماجراجویی های خارج از منزل بپوشید. علاوه بر این، دستگاه برای برآورده کردن استانداردهای MIL-STD-810H ساخته شده است، بنابراین حتی گلکسی واچ 5 پرو و ​​اپل واچ اولترا 2 را شکست می دهد.

متیو میلر/ZDNET

OnePlus بیان می کند که این ساعت در حالت هوشمند 100 ساعت، با استفاده زیاد 48 ساعت و در حالت صرفه جویی انرژی تا 12 روز دوام می آورد. باتری 500 میلی آمپری دارد. در دو هفته آزمایشم، توانستم ساعت را 24/7 بپوشم و هر سه تا چهار روز یک بار آن را شارژ کنم. من دستگاه را برای دویدن و راه رفتن با ردیابی GPS روشن، پارو زدن در فضای داخلی برای ردیابی فعال ضربان قلب و موارد دیگر پوشیدم. با فعال کردن حالت نمایش همیشه روشن، باتری سریع‌تر مصرف می‌شود. اما از آنجایی که متوجه شدم ویژگی Lift-to-Wake عملکرد خوبی دارد، صفحه نمایش همیشه روشن را بعد از چند روز اول آزمایش خاموش نگه داشتم.

اگرچه OnePlus Watch 2 دارای عمر باتری عالی است، اما از شارژ سریع 7.5 واتی VOOC نیز پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید دستگاه را تا 100 درصد تنها در یک ساعت شارژ کنید و در مدت زمان بسیار کوتاه تری یک روز استفاده کنید. عمر باتری طولانی با کارایی پردازنده و شارژ سریع بهترین ترکیب برای یک ساعت هوشمند است.

همچنین: ۷ ارتقای هیجان انگیز اندروید که گوگل به تازگی در MWC 2024 معرفی کرد

فرکانس دوگانه، L5 و L1، موقعیت ماهواره با پشتیبانی از Beidou، GPS، Galileo، GLONASS و QZSS GNSS موجود است. این ساعت تقریباً به همان روشی که ساعت‌های ورزشی اختصاصی GPS من را ردیابی می‌کرد. و با پشتیبانی از Wear OS، اگر نمی‌خواهید از OHealth استفاده کنید، می‌توانید از برنامه‌های ساعت اختصاصی خود استفاده کنید. ردیابی ضربان قلب در ساعت نیز دقیق بود.

متیو میلر/ZDNET

OnePlus به استفاده از برنامه OHealth در تلفن اندرویدی شما نیاز دارد و ساعت با آیفون اپل کار نمی کند. برنامه Wear OS استفاده نمی‌شود، زیرا هم برنامه‌ها و تنظیمات ساعت، به همراه ویژگی‌های سلامت و تندرستی، همگی از طریق برنامه OHealth مدیریت می‌شوند.

برنامه OHealth یک رابط کاربری تمیز ارائه می دهد و من ترجیح می دهم از آن به جای برنامه های Google و Fitbit موجود در ساعت های پیکسل استفاده کنم. در حال حاضر، داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط OnePlus Watch 2 در OHealth باقی می‌ماند، و OnePlus به طور عمومی اعلام کرد که برنامه‌های آتی برای پشتیبانی از همگام‌سازی با سرویس‌های دیگر، مانند Strava، دارد.

اسکرین شات توسط متیو میلر/ZDNET

اپلیکیشن OHealth و OnePlus Watch 2 از ردیابی ضربان قلب، اکسیژن خون، استرس، خواب، تمرینات و موارد دیگر پشتیبانی می کنند. برنامه OHealth همچنین برای مدیریت چهره‌های ساعت انتخابی شما و کاشی‌های Wear OS که هنگام کشیدن انگشت به چپ و راست روی صفحه ساعت ظاهر می‌شوند، استفاده می‌شود. تنظیمات زیادی در برنامه OHealth وجود دارد و من پیمایش نرم‌افزار را راحت‌تر از برنامه Wear OS در تلفن Pixel می‌دانم.

همچنین: با عرض پوزش، اورا و سامسونگ: اپل Ring احتمالا قریب الوقوع است

همچنین مطمئن شوید که تعداد زیادی از تنظیمات تمرینی و سلامتی را بررسی کنید، که شامل هشدارهای ضربان قلب، ارزیابی تنفس هنگام خواب، تشخیص خودکار تمرین و حتی سفارشی‌سازی نمایشگرها برای تمرینات مورد علاقه‌تان می‌شود.

متیو میلر/ZDNET

در حالی که OnePlus Watch 2 یک ساعت به طور قابل توجهی بهتر از دستگاه نسل اول است، جایی برای بهبود وجود دارد. هیچ گزینه ای برای اتصال سلولی وجود ندارد، تک قطر 47 میلی متر با 80 گرم وزن برای افرادی که مچ های کوچکتری دارند بهترین نیست، هیچ پشتیبانی برای تشخیص سقوط وجود ندارد، هیچ قابلیتی برای کنترل دوربین گوشی OnePlus از ساعت وجود ندارد ( این در یک به‌روزرسانی آینده ارائه می‌شود)، ویژگی‌های ردیابی سلامت زنان وجود ندارد، خوانش‌های ECG توسط ساعت قابل ثبت نیست، و هیچ سنسور دمای پوست وجود ندارد.

با این حال، من عاشق پوشیدن این ساعت زیبا و کشیدن انگشت روی صورت برای دسترسی به کاشی های مورد علاقه ام بودم. Google Pixel Watch برای من خیلی کوچک است و عمر باتری آن برای لذت بردن از عملکرد آن بسیار کوتاه است. OnePlus Watch 2 نشان می دهد که امید به گزینه های بهتر با قیمت معقول 250 دلار وجود دارد.

اسکرین شات توسط متیو میلر/ZDNET

مشاوره خرید ZDNET

پس از آزمایش اولین ساعت وان پلاس، اطمینان کمی داشتم که وان پلاس با یک ساعت هوشمند RTOS دیگر مرا تحت تأثیر قرار دهد. من رک و پوست کنده از کاری که توسط این شرکت برای ساخت آن انجام شده است، شگفت زده شدم OnePlus Watch 2 یکی از بهترین ساعت های موجود برای کاربران گوشی های هوشمند اندرویدی است، در حالی که هنوز جای پیشرفت دارد.

این دستگاه با قیمت 250 دلار برای دارندگان گوشی های OnePlus و ساعتی است که همه کاربران گوشی های هوشمند اندرویدی باید آن را در نظر بگیرند. همچنین می‌توانید منتظر به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری آینده باشید که این ساعت را به سرمایه‌گذاری بهتری تبدیل می‌کند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.