حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

گوشی Genshin Impact توسط OnePlus عرضه شد – خبر اسفند ۱۴۰۲

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله عصر اطلاعات در اسفند ۱۴۰۲

OnePlus از یکی دیگر از شخصیت های Genshin Impact برای همکاری با سری بازی های بسیار محبوب رونمایی کرد.

نسخه محدود 12R این دستگاه که در کنگره جهانی موبایل به نمایش گذاشته شد، بنفش غیرقابل انکار شخصیت نمادین Keqing را به نمایش گذاشت.

“هر ماجراجویی با اولین قدم شروع می شود. هر افسانه ای به یک قهرمان نیاز دارد. یکی از درون خود را کشف کنید. در سفری فراتر از تصور سفر کنید و از سرعت رعد و برق فراتر بروید.”

OnePlus X Genshin

این شرکت سلولی همچنین یک به‌روزرسانی ویدیویی ویژه از طریق YouTube منتشر کرده است که ویژگی‌های دستگاه جدید را فهرست می‌کند:

این چهارمین ورود به همکاری Hoyoverse (miYoHo) با OnePlus در یک دوره سه ساله است.

صداپیشه سریال برای Keqing تجربه ای مناسب برای آلارم ها، پیام ها و آهنگ زنگ تلفن ارائه کرده است که “دنیای Tevyat را به گوش شما خواهد رساند.”

در توضیحات سایت این گوشی آمده است: «از انیمیشن روشن تا تصویر زمینه پویا، همه جنبه‌های تجربه موبایل برای طرفداران Genshin Impact تغییر کرده است. چه در حال باز کردن قفل گوشی یا شارژ گوشی باشید، یکپارچگی عمیق آن خاطرات فراموش نشدنی را برای هر ماجراجویی بیدار می کند.

این شرکت موتور OnePlus Trinity Engine را معرفی کرده است که دارای عملکرد بی نظیر در بازی Genshin Impact است. بهینه‌سازی‌های فوق‌العاده نرخ فریم بالا، کیفیت گرافیکی فوق‌العاده و زمان بارگذاری سریع‌تر را تضمین می‌کند. با تجربه ای شبیه به کنسول در کف دست خود، بازی روانی فراتر از باور را تجربه کنید.»

این موتور از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 همراه با 16 گیگابایت رم تغذیه می کند و سرعت شارژ 31 دقیقه برای بزرگترین باتری سازنده دستگاه تا به امروز دارد. متأسفانه، شارژ از راه دور برای تلفن الهام گرفته از گاچا وجود ندارد، اما با سرعت فوق‌العاده‌ای برای شارژ کردن برای جلسات طولانی بازی جبران می‌کند.

با بازی‌های موبایلی، بخش عظیمی از جریان درآمد برای miYoHo، این نسخه جدید روند سرمایه‌گذاری این شرکت در بازی‌های قابل حمل و همچنین رایانه‌های شخصی را ادامه خواهد داد.

رئیس OnePlus و مدیر ارشد اجرایی Kinder Liu گفت: «تنها چیزی که هیچ کس دوست ندارد ببیند صفحه بارگیری است. ما می دانیم که هر ثانیه برای یک مسافر مهم است. از راه‌اندازی اپلیکیشن، ورود به سیستم تا اینکه بتوانید کاراکتر خود را جابجا کنید، تنها ۱۵ ثانیه طول می‌کشد، فوق‌العاده!

ماه گذشته گزارش دادیم که miYoHo از زمان عرضه Genshin برای موبایل در سه سال پیش درآمد خیره کننده 5 میلیارد دلاری کسب کرده است و این بازی همچنان بزرگترین جذابیت برای پیشنهادات Gacha است که این استودیو منتشر کرده است.

باید دید که چه تعداد دیگر از منگنه های Genshin Impact رنگ شناسایی خود را دریافت خواهند کرد، اما برای طرفداران Kequin آنها می توانند این گوشی خاص را از 21 مارس دریافت کنند.

اعتبار تصویر: OnePlus.

برایان-دیمین مورگان

روزنامه نگار آزاد

برایان-دیمین مورگانیس یک روزنامه نگار برنده جایزه و نویسنده برجسته. او به اندازه کافی خوش شانس بود که در بخش چاپ برای بسیاری از روزنامه های بریتانیا کار کرد و قبل از شروع یک حرفه موفق به عنوان یک پخش کننده دیجیتال و متخصص. کار او تقریباً دو دهه است که بخش‌های رسانه‌ای عمومی و خصوصی بریتانیا را در بر گرفته است. از سال 2007، برایان همچنان به فهرست بلندبالایی از نشریات و موسسات اضافه می‌کند، به ویژه به عنوان سردبیر بازی‌های مشترک المنافع 2014 گلاسکو، و جوایز متعددی را برای تلاش‌های نویسندگی و پخش دیجیتال خود دریافت کرد. برایان پس از آن به بخش میراث 2014، اداره رسانه و ورزش دولت اسکاتلند تبدیل شد. همکاری با وزرا برای اعمال تغییرات از طریق ورزش با نهادهایی مانند جام جهانی بی خانمان ها. سپس او مهارت های خود را به چندین مؤسسه بخش خصوصی قرض داد. برایان با کمک به کشورش در ارائه آموزش و ارتباطات قضایی در دوران همه‌گیری، تحسین ملی را به دست آورد. به خاطر تلاش‌هایش به‌عنوان رئیس ارتباطات و دیجیتال دفتر قضایی اسکاتلند، از لرد رئیس‌جمهور اسکاتلند تقدیرنامه شخصی دریافت کرد. برایان به چیزی که بیشتر دوست دارد بازگشته است، نوشتن و اظهار نظر در مورد تحولات در زمینه فناوری، بازی و موضوعات حقوقی، و همچنین همه چیزهای مرتبط با ورزش.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.