حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

EA بیش از 650 کارمند خود را اخراج می کند – خبر اسفند ۱۴۰۲

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله عصر اطلاعات در اسفند ۱۴۰۲

بر اساس گزارشی که روز چهارشنبه به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ارائه کرد، شرکت بازی‌های رایانه‌ای الکترونیک آرتز 5 درصد از نیروی کار خود را اخراج خواهد کرد. بیش از 650 کارمند EA در نتیجه این حرکت شغل خود را از دست خواهند داد، بخشی از محدودیت های گسترده تر که باعث می شود شرکت فضای اداری را کاهش دهد و به کار در برخی از بازی های ویدیویی پایان دهد.

کاهش‌های EA جدیدترین در صف طولانی اخراج‌هایی است که صنعت بازی‌های ویدیویی را از سال گذشته تکان داده است. در سال 2023، بیش از 10500 کارگر بازی های ویدیویی شغل خود را از دست دادند و بیش از 6000 نفر در این صنعت تنها در ژانویه 2024 برکنار شدند. شرکت‌های بازی‌های ویدیویی که تاکنون کارگران خود را اخراج کرده‌اند شامل مایکروسافت، ریوت گیمز و یونیتی هستند. روز سه‌شنبه، سونی اعلام کرد که 900 نفر را از بخش پلی‌استیشن خود اخراج می‌کند که تقریباً 8 درصد از تعداد کارمندانش است.

اندرو ویلسون، مدیر عامل شرکت EA در یادداشتی که برای کارمندان EA ارسال کرد، نوشت که این شرکت در حال ساده‌سازی عملیات شرکت ما برای ارائه تجربیات عمیق‌تر و مرتبط‌تر برای طرفداران در همه جا است. در این یادداشت آمده است که EA انتظار دارد تا اوایل سه ماهه آینده این کاهش را به پایان برساند. ویلسون اضافه می‌کند که این کاهش‌ها به EA اجازه می‌دهد تا بیشتر بر روی «بزرگ‌ترین فرصت‌های خود – از جمله IP متعلق به ما، ورزش‌ها و جوامع آنلاین عظیم» تمرکز کند.

یکی از بازی هایی که حرکت مستقیماً بر آن تأثیر می گذارد، a جنگ ستارگان بر اساس گزارشات، استودیوی بازی سازی Respawn که EA در سال 2017 آن را خریداری کرد، بر روی یک بازی تیراندازی اول شخص کار می کند. IGN. لورا میله، رئیس EA Entertainment در یادداشتی به کارکنان گفته است: “همیشه کنار گذاشتن یک پروژه سخت است و این تصمیم بازتابی از استعداد، سرسختی یا اشتیاق تیم برای بازی نیست.” ارائه قسمت‌های بعدی فرنچایزهای نمادین مورد نظر طرفداران، تعریف داستان سرایی پرفروش و مکان مناسبی برای تمرکز است.»

به‌روزرسانی، 28 فوریه 2024، ساعت 5:45 عصر به وقت شرقی: این داستان با جزئیات بیشتر لغو شده به روز شده است جنگ ستارگان بازی

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.