حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

خطوط هوایی ممتاز Beond برای ارائه استفاده از Apple Vision Pro در حین پرواز – خبر اسفند ۱۴۰۲

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله عصر اطلاعات در اسفند ۱۴۰۲

شرکت هواپیمایی لوکس Beond اعلام کرده است که تا اواسط سال 2024 هدست های Apple Vision Pro را برای مسافران منتخب در پروازهای مالدیو ارائه می دهد.

طبق یک بیانیه مطبوعاتی، مسافران می‌توانند از «محتوای بی‌رقیب در داخل هواپیما، همراه با تجربیات غوطه‌وری که بهترین‌های مالدیو را به نمایش می‌گذارد» بهره ببرند.

این شرکت هواپیمایی قصد دارد سطح منحصر به فردی از تجربه و سرگرمی در حین پرواز را برای مشتریان خود فراهم کند، از جمله نمایش «مقاصد و فعالیت‌های خیره‌کننده استراحتگاه در مالدیو» و همچنین کتابخانه موجود بازی‌ها و فیلم‌ها.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل Beond، Tero Taskila، گفت: «Apple Vision Pro تجربه سرگرمی در پرواز را متحول خواهد کرد و ما اولین نفر خواهیم بود که آن را به مسافران منتخب ارائه می دهیم.

ما اکنون با شرکای خود در مالدیو برای تهیه فیلم واقعا شگفت انگیز کار می کنیم. تجربه پرواز درون پروازی باعث ایجاد انتظار برای مسافران قبل از رسیدن به مالدیو خواهد شد.

«ارائه Apple Vision Pro گام دیگری در دیدگاه ما برای ارائه یک تجربه مسافرتی ممتاز به مشتریانمان، از ابتدا تا پایان سفر آنهاست.

ما مفتخریم که اولین شرکت هواپیمایی هستیم که این فناوری را به کار گرفته است.

Beond خدمات مسافربری تجاری را در سال 2023 راه اندازی کرد و مسیرهایی را از مونیخ، زوریخ و ریاض به ماله، مالدیو آغاز کرد. این شرکت اعلام کرده است که قصد دارد تا اواسط سال 2024 پروازهایی از میلان، دبی و بانکوک به مالدیو ارائه دهد.

اپل ویژن پرو چیست؟

ویژن پرو اپل در اوایل فوریه به فروشگاه‌های ایالات متحده رسید و غول فناوری مستقر در کالیفرنیا ادعا کرد که این هدست «محتوای دیجیتال را به‌طور یکپارچه با دنیای فیزیکی ترکیب می‌کند و تجربه‌های فضایی قدرتمندی را باز می‌کند».

این اولین ورود این شرکت به فضای VR است. در عین حال، این هدست همچنین می‌تواند به عنوان یک افزودنی برای تجربه روزمره کاربر با استفاده از سایر محصولات اپل عمل کند، زیرا با آیفون، آی‌پد، مک و مک‌بوک همگام‌سازی می‌شود تا یک تجربه تعاملی همه جانبه از اپل ایجاد کند. .

با این حال، ارزان نیست. Vision Pro فقط در حال حاضر در ایالات متحده موجود است، با قیمت 3499 دلار، لنزهای نسخه ای با قیمت 149 دلار اضافی و لنزهای خواندن با قیمت 99 دلار در دسترس هستند.

تصویر ویژه: اپل

جیمز جونز

روزنامه نگار آزاد

جیمز جونز یک روزنامه‌نگار، پادکستر و متخصص نشر دیجیتال با تجربه است که بیش از 10 سال است که محتوا را در اشکال مختلف برای نشریات آنلاین در صنعت ورزش و فناوری ایجاد می‌کند. او در برخی از ناشران آنلاین پیشرو در کشور کار کرده است که اخیراً به‌عنوان رهبر محتوا برای مجموعه وب‌سایت‌های گسترده Snack Media، از جمله Football Fancast.com، FootballLeagueWorld.co.uk و GiveMeSport.com، کار کرده است. جیمز همچنین در چندین رسانه ملی و جهانی ظاهر شده است، از جمله BBC News، talkSPORT، LBC Radio، 5 Live Radio، TNT Sports، GB News و BBC’s Match of the Day 2. جیمز دارای مدرک روزنامه نگاری است و قبلاً سمت سردبیر در FootballFanCast.com. او اکنون میزبان پادکست محبوب We Are West Ham است، یک ستون هفتگی برای BBC Sport می نویسد و آخرین اخبار این صنعت را برای ReadWrite.com پوشش می دهد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.