حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

Microsoft Paint ممکن است ویژگی تولید هنر هوش مصنوعی Midjourney را دریافت کند – خبر اسفند ۱۴۰۲

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله عصر اطلاعات در اسفند ۱۴۰۲

طبق گزارش ها، مایکروسافت در حال استفاده از هوش مصنوعی در برنامه Paint خود است که دارای یک میانه سفرمانند توانایی خلق هنر در زمان واقعی. اگرچه این برنامه در 40 سال گذشته یک ستون اصلی برای غول فناوری بوده است، اما در طول سال ها به روز رسانی های کمی دریافت کرده است.

تولید کننده تصویر محبوب هوش مصنوعی به شما امکان می دهد یک پیام متنی را برای ایجاد یک تصویر به سبک دلخواه خود تایپ کنید. این شرکت در کنار DALL-E و Stable Diffusion به یکی از بزرگ‌ترین نام‌های هوش مصنوعی تبدیل شده است.

گمانه زنی هایی از افشاکننده معتبر ویندوز @PhantomOfEarth در X وجود دارد مبنی بر اینکه Paint ممکن است به روز رسانی قابل توجهی دریافت کند. با توجه در وبلاگ Windows Latest، مایکروسافت می تواند یک “پانل بوم زنده” جدید را در برنامه Paint شبیه Midjourney آزمایش کند. این افزوده جدید می‌تواند شبیه Canvas زنده Leonardo.Ai باشد، یک ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی که فورا طرح‌ها یا هنر دیجیتال را با استفاده از درخواست‌های شما ایجاد می‌کند.

با این حال، @PhantomOfEarth اظهار داشت که مطمئن نیستند که “Live Canvas” چه کاری می تواند انجام دهد. Mayank Parmar از Windows Latest همچنین گزارش داد که هر طرحی می تواند به تصاویر دقیق تبدیل شود و فوراً کار کند.

شایان ذکر است که مایکروسافت قبلاً یک ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی به نام Paint Cocreator را در برنامه Paint معرفی کرده است که از فناوری متن به تصویر DALL-E OpenAI بهره می‌برد. مانند سایر تولیدکنندگان تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی، Paint Cocreator تصاویر را بر اساس توضیحات شما تهیه می کند.

با این حال، محصول رایگان نیست. با توجه به صفحه پشتیبانی خود از این ابزار، مایکروسافت یک سیستم اعتباری را به عنوان ارز مجازی اعمال کرد. با پیوستن به Cocreator، با 50 اعتبار شروع می کنید. هر بار که یک تصویر ایجاد می کنید، یک اعتبار استفاده می شود.

از این رو، باید دید که آیا این توسعه به پایان خواهد رسید، زیرا هنوز اطلاعات کمی در مورد تاریخ انتشار وجود دارد، آیا این یک ویژگی پولی است یا اینکه برنامه چگونه به نظر می رسد.

مایکروسافت بیشتر به هوش مصنوعی منشعب می شود

در ماه های اخیر، مایکروسافت به دنبال به دست آوردن سهم بیشتری از بازار هوش مصنوعی بوده است. این شرکت 3 تریلیون دلاری برنامه Photos داخلی خود را با ویژگی Google Magic Eraser مانند Generative Erase در ویندوز 10 و 11 به روز کرد.

این غول فناوری همچنین بازاریابی خود را افزایش داد دستیار AI Copilot با تبلیغاتی که برای Super Bowl طراحی شده است که در YouTube راه اندازی شده است. این تبلیغ راه‌های مختلفی را که مایکروسافت از کاربران انتظار دارد با Copilot تعامل داشته باشند را برجسته کرد.

تصویر ویژه: Canva

سوسواتی باسو

روزنامه نگار آزاد

Suswati Basu یک ویراستار چند زبانه و برنده جوایز و بنیانگذار کانال ادبیات متقاطع، How To Be Books است. او در فهرست نهایی جایزه گاردین مری استات قرار گرفت و در فهرست نهایی جایزه روزنامه‌نگاری توسعه بین‌المللی گاردین قرار گرفت. Suswati با 18 سال تجربه در صنعت رسانه، نقش های مهمی مانند سرپرست مخاطبان و معاون سردبیر اخبار NationalWorld، سردبیر دیجیتال برای Channel 4 News و ITV News را بر عهده داشته است. او همچنین به گاردین کمک کرده و در بی بی سی آموزش دیده است. حرفه او همچنین شامل یک دوره تصدی هفت ساله در شرکت پیشرو هوش مصنوعی Dataminr است، جایی که او رهبری میز اروپا را بر عهده داشت و اولین گروه منابع کارمند شرکت برای معلولیت ها را راه اندازی کرد. قبل از این، سوسواتی به مدت چهار سال به عنوان روزنامه نگار در چین کار کرد و در مورد سانسور و دیوار آتش بزرگ تحقیق کرد و به چندین زبان مهارت پیدا کرد. سوسواتی در سال‌های اخیر نامزد شش جایزه از جمله جوایز پادکست مستقل، جوایز بین‌المللی پادکست زنان و جوایز Anthem برای نمایش امور اجتماعی ادبی خود شده است. حوزه‌های تخصصی او طیف گسترده‌ای را شامل می‌شود، از جمله فناوری، تنوع، برابری، و گنجاندن (DEI)، سیاست اجتماعی، سلامت روان، و کتاب‌های غیرداستانی.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.