حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

یک مجموعه تلویزیونی Neuromancer به اپل تی وی می آید – خبر اسفند ۱۴۰۲

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله عصر اطلاعات در اسفند ۱۴۰۲

Apple TV+ اعلام کرده است که از ویلیام گیبسون اقتباس می کند نورومنسر در یک سریال 10 قسمتی این رمان در سال 1984 عرضه شد و تا حد زیادی تصور می‌شود که تولد سایبرپانک است که شامل خلاقیت‌هایی مانند ماتریکس و Robocop. در واقع، دیوانگی است که چهار دهه طول کشیده است تا درمان هالیوود را دریافت کند.

نورومنسر در ادامه این فیلم آمده است: “یک فوق هکر آسیب دیده و درجه یک به نام کیس که به همراه شریک زندگی خود مولی، یک قاتل دختر تیغی با چشمان آینه ای که قصد دارد یک سلسله شرکتی را با ناگفته ها دزدی کند، وارد شبکه ای از جاسوسی دیجیتال و جنایات بزرگ می شود. اسرار،» در یک نسخه آمده است. داستان توسط گراهام رولند روی صفحه نمایش کوچک آورده شده است (بادهای تاریک، جک رایان تام کلنسی) و جی دی دیلارد (ارادت، عزیزم) که به ترتیب به عنوان مجری و کارگردان ایفای نقش خواهند کرد. Skydance TV و Anonymous Content با پشتیبانی Drake’s DreamCrew Entertainment آن را تولید خواهند کرد.

تولید در نورومنسر هنوز شروع نشده است، بنابراین جزئیاتی مانند بازیگران و تاریخ اکران هنوز در جریان است. در عین حال، می توانید نسخه های موجود بازی های ویدیویی و رمان های گرافیکی را بررسی کنید نورومنسر و سریال آمازون، محیطیبر اساس یکی دیگر از آثار گیبسون و با بازی کلوئی گریس مورتز.

این مقاله حاوی پیوندهای وابسته است. اگر روی چنین پیوندی کلیک کنید و خریدی انجام دهید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.