حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

Call of Duty تاریخ عرضه رسمی Warzone Mobile را اعلام کرد – خبر اسفند ۱۴۰۲

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله عصر اطلاعات در اسفند ۱۴۰۲

پس از انتشار محدود موفقیت آمیز، Call of Duty اکنون تاریخ انتشار گسترده تر Warzone Mobile را تایید کرده است.

عنوان بازی رایگان به بازیکنان امکان بازی Call of Duty را در حال حرکت می دهد، با دو نقشه در مقیاس بزرگ در زمان راه اندازی در دسترس قرار می گیرد. در حالی که برخی قبلاً توانسته‌اند Warzone Mobile را در طول نسخه محدود امتحان کنند، جایی که باگ‌ها و فرصت‌های بهینه‌سازی برطرف شد، این اولین باری است که همه می‌توانند نسخه موبایل را بازی کنند.

انتشار گسترده‌تر در 21 مارس 2024 اتفاق می‌افتد. نقشه‌های مورد علاقه طرفداران Verdansk و Rebirth Island در ابتدا در کنار طیف وسیعی از نقشه‌های چند نفره، از جمله Shipment و Shoot House، در دسترس خواهند بود.

50 میلیون گیمر نیز پیش‌ثبت‌نام کرده‌اند، اما هنوز برای افراد بیشتری برای ثبت‌نام قبل از راه‌اندازی باز است. بازیکنانی که این کار را انجام می دهند، پاداش هایی را که پس از راه اندازی قابل بازخرید هستند، باز می کنند، از جمله:

  • روح اپراتور پوست “محکوم”.
  • طرح‌های اسلحه M4 “Archfiend” و X12 “Prince of Hell”.
  • وینیل “شعله دشمن”.
  • نشان “تاریک آشنا”.

ویژگی های Call of Duty: Warzone Mobile

با توجه به آنچه Call of Duty: Warzone Mobile ارائه می‌کند، بازیکنان می‌توانند از طریق پیشرفت‌های مشترک در نسخه موبایل، Warzone و Modern Warfare III که اخیراً مورد انتقاد قرار گرفته است، سلاح‌ها، XP و موارد دیگر را ارتقا دهند. Battle Pass پیشرفت را در هر سه حالت بازی متحد می کند، به این معنی که سطوح بازیکن (و پرستیژ) در تمام پلتفرم ها یکسان باقی می مانند.

از نظر آنچه در دسترس است، محتوای ارائه شده از BlackCell Battle Pass نیز در Call of Duty: Warzone Mobile قابل دسترسی خواهد بود. علاوه بر این، هر بسته‌ای که قبلاً در Call of Duty: Warzone و Modern Warfare III خریداری کرده‌اید و دارید، به غیر از تعداد کمی باندل انحصاری، برای استفاده در Warzone Mobile و بالعکس در دسترس خواهد بود. با جستجوی برچسب “Connected” در باندل‌ها در فروشگاه درون‌بازی Warzone Mobile، می‌توانید تشخیص دهید که کدام یک می‌توانند از آن عبور کنند.

تصویر ویژه: Infinity Ward از طریق IGDB

ریچل دیویس

روزنامه نگار آزاد

ریچل دیویس شش سال را صرف گزارش در مورد فناوری و سرگرمی کرده است و برای نشریاتی مانند Evening Standard، Huffington Post، Dazed و غیره می نویسد. از موضوعات مهمی مانند جدیدترین حالت‌های بازی گرفته تا راهنمای مصرف‌کننده در مورد آخرین فناوری، او کارشناسی ارشد خود را در روزنامه‌نگاری همگرا به کار می‌گیرد و راه‌هایی را دنبال می‌کند که با علایق مختلف هدایت می‌شوند. او علاوه بر نویسندگی، در ویرایش به عنوان سردبیر بریتانیایی The Mary Sue و همچنین صحبت در مورد اهمیت SEO در روزنامه نگاری در کنفرانس ملی انجمن مطبوعات دانشجویی، تجربه دارد. می‌توانید نمونه کار کامل او را در Muck Rack پیدا کنید یا او را در رسانه‌های اجتماعی دنبال کنید ایکس.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.