حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

هاب جدید هوش مصنوعی Vimeo متعهد شده است که ویدیوهای تیم شما را از هر جهت سازماندهی کند – خبر اسفند ۱۴۰۲

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله عصر اطلاعات در اسفند ۱۴۰۲

Vimeo

Vimeo به سرعت هوش مصنوعی مولد را در پلتفرم خود به کار گرفت. در ژوئن 2023، این شرکت ویدیویی مجموعه‌ای از ابزارهای هوش مصنوعی مولد را برای بهینه‌سازی ایجاد ویدیو اضافه کرد. اکنون Vimeo تلاش‌های هوش مصنوعی خود را به سمت متخصصان حرفه‌ای با یک مرکز ویدیویی جدید معطوف می‌کند.

روز پنج‌شنبه، Vimeo از Vimeo Central، یک هاب مجهز به هوش مصنوعی که برای تیم‌های تجاری طراحی شده تا از پتانسیل کامل ارتباطات ویدیویی با استفاده از ابزارهای مولد هوش مصنوعی استفاده کنند، رونمایی کرد.

همچنین: YouTube Create به کشورهای بیشتری گسترش می‌یابد – به همین دلیل باید آن را امتحان کنید

آدام گروس، مدیرعامل موقت Vimeo گفت: «در عصر کار توزیع‌شده امروز، همکاری تیمی و مشارکت کارمندان ضروری است. با Vimeo Central، شرکت‌ها در هر اندازه می‌توانند به سازمان‌های ویدیو اول تبدیل شوند.

به گفته Vimeo، این هاب ویدئو در کنار پلتفرم های ویدئویی مختلف مشتری – از جمله زوم، وبکس، گوگل درایو، دراپ باکس، و باکس- کار می کند تا از آپلود تمام محتوا در یک کتابخانه ویدئویی، یک هاب متمرکز امن، پشتیبانی کند.

این نه تنها مکان یابی هر ویدیوی مورد نیاز را آسان‌تر می‌کند، بلکه به تیم‌ها اجازه می‌دهد تا با استفاده از ابزارهای پیشرفته‌ای که می‌توانند نه تنها عناوین ویدیو، بلکه رونوشت‌های ویدیویی را نیز جستجو کنند، با تمام اطلاعات مرتبط با ویدیو تعامل مؤثرتری داشته باشند.

Vimeo Central همچنین دارای ابزارهای هوش مصنوعی است تا به کاربران کمک کند اطلاعاتی را که از دست می دهند به روز کنند. به عنوان مثال، کاربران می‌توانند ساعت‌ها ویدیو را در یک حلقه برجسته کوتاه متراکم کنند و نیازی به تماشای کل ویدیو را خودشان دور بزنند.

ابزارهای هوش مصنوعی همچنین می‌توانند خلاصه‌های متنی تولید کنند، فصل‌هایی را به ویدیوها اضافه کنند، عناوین و سؤالات متداول ایجاد کنند، و حتی به سؤالات دقیقاً در لحظه ضبط شده پاسخ دهند که کاربران برای یافتن پاسخ‌های خود باید تماشا کنند.

همچنین: فراتر از برنامه نویسی: هوش مصنوعی نسل جدیدی از نقش های شغلی را ایجاد می کند

Vimeo Central همچنین دارای یک استودیوی ضبط با یک تله پرومتر داخلی، تجزیه و تحلیل برای ردیابی داده‌های تماشای تیم، از جمله اطلاعات در مورد افرادی که در تیم چه چیزی را تماشا کرده‌اند، و یک ویرایشگر جدید برای صیقل دادن پیام‌ها.

حتی با وجود اینکه بسیاری از پلتفرم‌های ویدئو کنفرانس مانند Zoom و Otter.ai ویژگی‌های مشابهی را پیاده‌سازی کرده‌اند، چیزی که پیشنهاد Vimeo را متمایز می‌کند این است که ویدیو را از همه پلت‌فرم‌های مختلف در یک مکان ترکیب می‌کند و آن را به یک هاب ساده تبدیل می‌کند. Vimeo Central یک بسته فقط سازمانی است، اما برخی از قابلیت‌های آن، از جمله هوش مصنوعی، به‌عنوان طرح‌های خود خدمت مصرف کننده ارائه می‌شوند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.