حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

برای کمک به یادداشت برداری و مدیریت وظایف فقط با 30 دلار، یک دوست مطالعه هوش مصنوعی دریافت کنید – خبر اسفند ۱۴۰۲

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله عصر اطلاعات در اسفند ۱۴۰۲

این برنامه ریز مطالعه با هوش مصنوعی 30 دلار برای زندگی است.

StackSocial

دلیلی وجود دارد که ما از ابتدای دبستان شروع به کار با دوستان درسی می کنیم. داشتن مجموعه ای از چشم های اضافی برای کمک به محاسبه نحوه سازماندهی تقویم خود، تکالیف مورد نیاز برای پیگیری و نحوه سازماندهی بهتر خود می تواند کمک بزرگی باشد. در عین حال، پیدا کردن فردی که به شما متعهد باشد و به طور منظم به او پرداخت نکنید، می تواند سخت باشد. از طرف دیگر، یک هوش مصنوعی می تواند مادام العمر با نرخ ثابت به شما خدمت کند.

Study Planr Pro نمونه‌ای از چنین ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی است و در حال حاضر اشتراک مادام العمر فقط با قیمت 30 دلار (حدود 359 دلار) به فروش می‌رسد. طراحی شده برای پشتیبانی از کاربران در برنامه ریزی مطالعه، ردیابی تکالیف، مدیریت کار، و موارد دیگر – این دوست مطالعه می تواند برای شما در مواقعی که به آن نیاز دارید، در روز یا شب، برای تمام عمر کار کند.

می‌توانید از ابزارهای برنامه‌ریزی تکلیف Study Planr Pro برای ترسیم جلسات مطالعه و پیگیری پیشرفت خود در پروژه‌های موجود، تاریخ‌های سررسید و هر اطلاعات مرتبط دیگری استفاده کنید تا شما را در جریان نگه‌داشتن توپ قرار دهد. اگر شما یکی از بسیاری از ما هستید که احساس می‌کنید می‌توانند یادداشت‌های بهتری بگیرند، یا آنها را با کارایی بیشتری سازمان‌دهی کنند، این نرم‌افزار می‌تواند با برجسته کردن اطلاعات بصری و پشتیبانی سازمانی به شما کمک کند.

علاوه بر ویژگی‌های پیشرفت و ردیابی زمان، به کاربران این امکان را می‌دهد تا با قابلیت‌های فضای کاری مشترک، ابزارهای تفویض کار و موارد دیگر با دیگران همکاری کنند.

فراموش نکنید که این اشتراک مادام العمر Study Planr Pro فقط با قیمت 30 دلار (حدود 359 دلار) به فروش می رسد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.