حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

گروه Embracer در جدیدترین تمرین کاهش هزینه، Saber را به قیمت 500 میلیون دلار می فروشد – خبر اسفند ۱۴۰۲

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله عصر اطلاعات در اسفند ۱۴۰۲

شرکت سوئدی Embracer Group AB قرار است Saber Interactive را به قیمت 500 میلیون دلار به گروهی از سرمایه گذاران خصوصی بفروشد.

Saber یکی از بازوهای انتشار و توسعه بازی شرکت مادر Embracer است. این شرکت از 20 استودیو بازی جداگانه با 2500 کارمند در سراسر جهان تشکیل شده است و دارای عناوینی مانند Warhammer 40,000: Space Marine 2، Jurassic Park: Survival، World War Z و راه اندازی مجدد Star Wars: Knights of the Old Republic در آثار.

جیسون بلومبرگ فریادزن به گفته منبع ناشناس او، داستان را شکست و در مورد تبدیل شدن صابر به یک شرکت خصوصی با احتمال 3500 کارمند به X پست کرد:

یک معامله شکست خورده با یک سرمایه گذار خارجی در ماه می سال گذشته باعث شد شرکت مجبور شود “کنترل را در دستان خودمان” بگیرد.

چیزی که این دست ها در دست داشتند، بدهی 16.8 میلیارد کرون (1.5 میلیارد دلار) در آن زمان بود و شرکت گام برداشته است تا این بدهی را تا پایان این ماه، 31 مارس، به 8 میلیارد کرون (728.2 میلیون دلار) کاهش دهد.

یک تماس با درآمد سرمایه گذار ترجمه شده نشان داد که مدیر عامل، لارس وینگفورز، اعلام کرد که معامله شکست خورده است و سرمایه گذار احتمالی به دلایل قانونی نمی تواند نامی داشته باشد.

وینگفورز می‌گوید: «شما در مورد شراکت‌های تجاری اظهارنظر نمی‌کنید مگر اینکه هر دو شریک بخواهند این کار را انجام دهند. پیشینه ای که به ما داده شد در مورد اینکه چرا این مشارکت اتفاق نیفتاد، به دلیل شرایط یا خط لوله بازی ها نبود. بیشتر این بود که “بله، آنها دوست دارند در آینده کاری انجام دهند، اما نه اکنون” که برای ما یک “نه” شد.

آغوش فروش صابر

ممکن است اکنون زمان Embracer و این سرمایه گذاران باشد، اما باید دید که آیا این معامله 500 میلیون دلاری ربطی به معامله ای دارد که در می 2023 سقوط کرد یا خیر.

چیزی که آن را تعریف می کند آینده برخی فرنچایزها و بازی ها تحت پرچم Saber است و به شرکت سوئدی کمک می کند تا مقدار زیادی از بدهی هایی را که در حال حاضر دارند حذف کند.

Warhammer 40000: Space Marine برای پرتاب در نوامبر 2023 آماده شده بود و پس از گیم پلی چشمگیر باعث شد طرفداران هیجان زیادی در مورد آن داشته باشند، به اوت 2024 بازگردانده شد. طبق شایعات، فیلم Star Wars: The Knights of the Old Republic هنوز در حال توسعه است فریادزن، اما هیچ خبری شنیده نشده است زیرا این عنوان از سال 2022 در هاله ای از ابهام قرار دارد.

به گفته Kotaku، Gearbox Interactive توسعه‌دهنده Borderland که همچنین متعلق به Embracer است، منشأ شایعات بسیاری شده است و ظاهراً رندی پیچفورد، مدیرعامل این شرکت، جلسه‌ای با تمام کارکنان درباره تحولات این شرکت برگزار کرده است.

Embracer قبلاً یکی از استودیوهای خود را به عنوان Volition دیده است که خالق فرنچایز Saint’s Row در لینکدین پست می کند:

فروپاشی استودیو یکی از اولین نشانه‌های فشار مالی تحت Embracer بود که 27 شرکت را در دوران کووید خریداری کرده بود که Saber یکی از آنها بود.

اوایل این ماه گزارش دادیم که Embracer روند بازسازی را که از آغاز به کارش در ژوئن 2023 ادامه می‌یابد ادامه خواهد داد.

به عنوان بخشی از برنامه تجدید ساختار، Embracer هنوز چند فرآیند واگذاری ساختاریافته بزرگتر در حال انجام است که می تواند ترازنامه ما را تقویت کند و بیشتر کاهش دهد. [capital expenditure]وینگفورز گفت. “فرآیندها در مراحل بلوغ هستند.”

به نظر می رسد مدتی است که قرارداد صابر در حال انجام است و تغییر ساختار ترازنامه برای Embracer ادامه خواهد داشت. تحرکات شرکت قبل از مهلت پیش بینی شده در 31 مارس برای حذف بقیه بدهی که هنوز دارند، تحت نظر قرار خواهد گرفت.

برایان-دیمین مورگان

روزنامه نگار آزاد

برایان-دیمین مورگانیس یک روزنامه نگار برنده جایزه و نویسنده برجسته. او به اندازه کافی خوش شانس بود که در بخش چاپ برای بسیاری از روزنامه های بریتانیا کار کرد و قبل از شروع یک حرفه موفق به عنوان یک پخش کننده دیجیتال و متخصص. کار او تقریباً دو دهه است که بخش‌های رسانه‌ای عمومی و خصوصی بریتانیا را در بر گرفته است. از سال 2007، برایان همچنان به فهرست بلندبالایی از نشریات و موسسات اضافه می‌کند، به ویژه به عنوان سردبیر بازی‌های مشترک المنافع 2014 گلاسکو، و جوایز متعددی را برای تلاش‌های نویسندگی و پخش دیجیتال خود دریافت کرد. پس از آن برایان به بخش میراث 2014، اداره رسانه و ورزش دولت اسکاتلند تبدیل شد. همکاری با وزرا برای اعمال تغییرات از طریق ورزش با نهادهایی مانند جام جهانی بی خانمان ها. او سپس مهارت های خود را به چندین مؤسسه بخش خصوصی قرض داد. برایان با کمک به کشورش در ارائه آموزش های قضایی و ارتباطات در دوران همه گیری، تحسین ملی را به دست آورد. به خاطر تلاش‌هایش به‌عنوان رئیس ارتباطات و دیجیتال دفتر قضایی اسکاتلند، از لرد رئیس‌جمهور اسکاتلند تقدیرنامه شخصی دریافت کرد. برایان به چیزی که بیشتر دوست دارد بازگشته است، نوشتن و اظهار نظر در مورد تحولات در زمینه فناوری، بازی و موضوعات حقوقی، و همچنین همه چیزهای مرتبط با ورزش.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.