حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

ویژگی جدید «روانی» Spotify با پیشنهادات آهنگ به سؤالات داغ شما پاسخ می دهد – خبر اسفند ۱۴۰۲

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله عصر اطلاعات در اسفند ۱۴۰۲

Spotify

Spotify به دلیل افزودن ویژگی های جدید و جذاب به پلتفرم پخش موسیقی خود مشهور است. آخرین افزوده آن کاملاً متفاوت از پیشنهادات قبلی است اما به همان اندازه سرگرم کننده است.

روز پنجشنبه، Spotify از Song Psychic خود رونمایی کرد که تجربه سنتی Magic 8 Ball شما را با موسیقی ترکیب می کند و به شما امکان می دهد سؤالات مختلفی بپرسید و آینده خود را با عنوان یک آهنگ تعیین کنید.

همچنین: لپس چیست؟ همه چیز درباره برنامه محبوب رسانه های اجتماعی فقط دعوت شده بدانید

برای شروع، می‌توانید از وب‌سایت Song Psychic در دستگاه تلفن همراه خود دیدن کنید، کد QR را در وب‌سایت اسکن کنید، یا Song Psychic را در نوار جستجوی Spotify تایپ کنید.

سپس، از شما دعوت می شود موضوعی را انتخاب کنید که شامل مدرسه، سبک، ناهار، عشق، شغل، خودم، آینده من، دوستان و خانواده، و بزرگترین اسرار زندگی است، همانطور که در تصویر بالای مقاله مشاهده می شود. اگر در خلق و خوی خودانگیختگی بیشتر هستید، حتی می توانید به Song Psychic اجازه دهید موضوعی را انتخاب کند.

از آنجایی که Song Psychic از قبل پر از سؤالاتی است که فکر می کرد رایج ترین سؤالات است، نمی توانید سؤال اصلی بپرسید. با این حال، می‌توانید سؤالی را که می‌خواهید بپرسید تایپ کنید و یکی از سؤالات زیادی را در فهرست کشویی انتخاب کنید که به بهترین شکل با سؤال شما مطابقت دارد.

همچنین: من سعی کردم توییتر را با Bluesky، Threads و Mastodon: آنچه پیدا کردم جایگزین کنم

سپس Song Psychic یک آهنگ را با سؤال مطابقت می دهد و عنوان پاسخ را نشان می دهد. می توانید آهنگ را گوش دهید و نتایج را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. البته، مردم برای به اشتراک گذاشتن نتایج خود از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند و پاسخ های صادقانه Spotify نتایج خنده دار را به همراه دارد، همانطور که در زیر مشاهده می کنید.

پست دیگری که تنها یک ساعت پیش در TikTok به اشتراک گذاشته شد، زمانی که Song Psychic Spotify آهنگ “Don’t” توسط Ed Sheeran را منتشر کرد، زمانی که زوجی پرسیدند آیا دوست پسر به خواستگاری می‌آید، قبلاً بیش از 20 هزار بازدید داشته است.

همچنین: بهترین هدفون های حذف نویز

البته، Spotify شامل یک سلب مسئولیت می‌شود که Song Psychic «به هیچ وجه جادویی نیست» و «به طور مطلق، مثبت، بدون شک نمی‌تواند آینده را پیش‌بینی کند». در عوض، پاسخ ها کاملاً تصادفی تولید می شوند و تجربه فقط برای استفاده سرگرمی طراحی شده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.