حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

استارتاپهای حوزه آموزش ارائه آموزشهای ChatGPT را شروع کرده اند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله عصر اطلاعات در اسفند ۱۴۰۲

ChatGPT و اتوماسیون را فقط با 30 دلار مطالعه کنید.

StackSocial

ChatGPT و ابزارهای اتوماسیون در حال تسخیر اینترنت و زندگی کاری آنگونه که ما می دانیم، هستند. از آنجایی که این فناوری‌های نسبتاً جدید شروع به تسلط بر سرفصل‌ها و جلسات کرده‌اند، مردم در سرتاسر جهان تلاش کرده‌اند تا دریابند که چگونه می‌توانند در لبه تکامل خود قرار گیرند.

یک منبع آموزشی که برای کمک به این موضوع طراحی شده است – این دوره الکترونیکی ChatGPT و Automation فقط با 30 دلار به فروش می رسد.

این بسته آموزشی توسط مدرسان Eduonix Learning Solutions هدایت می‌شود. برنامه مدرک الکترونیکی خود با 25 ساعت محتوای پخش شده در 12 سخنرانی ساخته شده است که کاربران می‌توانند پس از خرید به صورت شبانه روزی به آن دسترسی داشته باشند.

این محتوا به نحوه کاوش برنامه های کاربردی و سناریوهای دنیای واقعی با ابزارهایی مانند ChatGPT و فناوری اتوماسیون امروزی می پردازد.

محتوا به گونه ای تنظیم شده است که چگونه یک فرد می تواند تخصص خود را با یک چت بات یا ابزار اتوماسیون در زندگی حرفه ای اعمال کند، و به هنر سفارشی سازی با خیاطی سیستم ChatGPT می رود تا نیازهای منحصر به فرد یک شغل، پروژه یا شرکت معین را برآورده کند.

علاوه بر ارائه تکنیک‌های قانع‌کننده برای تبدیل داده‌های خام به روایت‌های بصری جذاب با ChatGPT یا هر ابزار اتوماسیونی که در اختیار شماست، محتوا همچنین به نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای تقویت خلاقیت و کشف راه‌های جدید برای ساخت و اجرای پروژه‌ها می‌پردازد.

این مجموعه دوره که برای کشف محل ملاقات هوش مصنوعی و تجسم داده ها طراحی شده است، با گواهی پایان نیز همراه است تا با استفاده از این ابزارها و استفاده حداکثری از آن، به حرفه خود ادامه دهید.

این دوره آموزشی ChatGPT و Automation را با قیمت فقط 30 دلار به فروش می رسانید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.