حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

بهترین بازی ها برای خرید در فروش روز زنان استیم کدامند؟

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله عصر اطلاعات در اسفند ۱۴۰۲

Steam یک فروش 10 روزه برای روز زن راه اندازی کرده است که شامل کاهش بازی های استودیوهای تحت رهبری زنان است. در حال حاضر، در حالی که ممکن است دقیقاً از استودیوهایی که توسط زنان رهبری می شود آگاه نباشید، مطمئناً در مورد برخی از بازی های ارائه شده شنیده اید.

در حال حاضر ممکن است به نظر برسد که Steam فقط در حال جهش از یک فروش به فروش بعدی است، مطمئناً به نظر می رسد که رویدادهای زیادی در آغاز سال 2024 اتفاق می افتد، اما اگر این فرصت را به شما بدهد که به کتابخانه خود اضافه کنید و یک ذخیره کنید. در این بین کمی پول نقد، همه ما طرفدار آن هستیم.

بیایید شیرجه بزنیم و ببینیم چه نوع بازی هایی در اینجا ارائه می شوند. توجه – شایان ذکر است که در زمان نگارش این مقاله، بسیاری از بازی‌های موجود در صفحه فروش در واقع کاهش قیمت را نشان نمی‌دهند. ما فرض می‌کنیم که Steam به خودش رسیده است، بنابراین شاید برای یک یا دو ساعت صبر کنید. آنها احتمالا هنوز مشغول تلاش برای مقابله با تمام تقلب های قبلی Helldivers 2 هستند که کلاهبرداران قبلاً می فروختند.

بهترین بازی ها برای خرید در فروش روز زنان استیم

1- باز کردن بسته بندی

باز کردن بسته بندی از سال 2021 وجود داشته است و یکی از آرامش بخش ترین بازی هایی است که می توانید به آن دست پیدا کنید. فرض ساده است، شما خانه را تغییر داده اید و باید جعبه ها را باز کنید و وسایل را کنار بگذارید. دیوانه به نظر می رسد؟ ولش کن، نمیذاری زمینش

توسعه دهنده: پرتو جادوگر
توضیحات بخار:

Unpacking یک بازی پازل ذن در مورد تجربه آشنا بیرون کشیدن وسایل از جعبه ها و جا دادن آنها در یک خانه جدید است. بخشی از پازل متناسب با بلوک، بخشی از دکوراسیون خانه، از شما دعوت می شود تا یک فضای زندگی رضایت بخش ایجاد کنید و در عین حال سرنخ هایی را در مورد زندگی که در حال باز کردن بسته بندی خود هستید یاد بگیرید.

2- آجیل

هنگامی که برای اولین بار در Xbox Game Pass به عنوان دسترسی اولیه فرود آمد، این موفقیت بزرگ بود، اما در نهایت یک هفته پیش نسخه 1 را منتشر کرد. این سبک منحصر به فرد با هنر طراحی شده با دست است که آن را متفاوت از هر چیز دیگری می کند که می خواهید بازی کنید.

توسعه دهنده: بازی های آینده
توضیحات بخار:
Inkulinati یک بازی استراتژیک مبتنی بر نوبت است که مستقیماً از دست نوشته های قرون وسطایی گرفته شده است، جایی که دم خرگوش می تواند از شمشیر سگ کشنده تر باشد. استاد جوهر زنده شوید، باغ خود را بسازید، سوپراستارهای قرون وسطایی را شکست دهید و برای رها کردن قدرت های پنهان، امتیازاتی را جمع آوری کنید.

3 – فرقه بره

یکی از بازی های مورد علاقه ما در چند سال اخیر Cult of the Lamb باید در مجموعه همه باشد. با این بازی که هنوز هم در Steam در رتبه‌ی بسیار مثبتی قرار دارد، فرقه‌ی شرورانه‌ی شرور خود را شروع کنید.

توسعه دهنده: هیولای عظیم
توضیحات بخار:
فرقه خود را در سرزمین پیامبران دروغین راه اندازی کنید، به مناطق مختلف و مرموز بروید تا یک جامعه وفادار از پیروان جنگلی ایجاد کنید و کلام خود را گسترش دهید تا به یک فرقه واقعی تبدیل شوید.

تعداد زیادی بازی عالی دیگر در فروش وجود دارد، بنابراین اگر این سه مورد علاقه شما را جلب نکرد، مطمئن شوید که حفاری خوبی در اطراف دارید.

پل مک نالی

ویرایشگر بازی

پل مک‌نالی از زمانی که والدینش برای او Mattel Intellivision در سال 1980 خریدند، با کنسول‌ها و رایانه‌ها کار می‌کرد. او از دهه 1990 یک روزنامه‌نگار برجسته بازی بود و بیش از یک دهه را به‌عنوان سردبیر بازی‌های ویدیویی و مجلات رایانه‌ای مبتنی بر چاپ محبوب، از جمله بازار، گذراند. عنوان پیشرو پلی استیشن منتشر شده توسط IDG Media. او که مدتی را به‌عنوان رئیس ارتباطات در یک باشگاه ورزشی حرفه‌ای گذرانده بود و برای موسسات خیریه برجسته مانند National Literacy Trust کار می‌کرد، در سال 2020 به‌عنوان مدیر مسئول وب‌سایت‌های بزرگ فناوری مستقر در ایالات متحده بازگشت. محتوای GamePro، مجله رسمی PlayStation استرالیا، PlayStation Pro، Amiga Action، Mega Action، ST Action، GQ، Loaded و The Mirror. او همچنین میزبان پنل‌هایی در کنوانسیون‌های بازی‌های قدیمی بوده است و می‌توان او را به‌طور مرتب در پادکست‌های بازی و نمایش‌های Twitch مهمان یافت. او وسواس زیادی به چاپ سه بعدی دارد و در گذشته با چندین برند بزرگ برای تولید محتوا کار کرده است. این باور که خواننده واقعاً شایسته لذت بردن از مطالبی است که می‌خواند، بخش بزرگی از اخلاق پل در مورد روزنامه‌نگاری بازی است و سایت‌هایی را که کار می‌کند ارتقا می‌دهد. بالاتر از حد معمول به X برسید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.