نسخه‌ی iOS اپلیکیشن OneDrive بروزرسانی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

نسخه‌ی iOS اپلیکیشن OneDrive به تازگی بروزرسانی جدید و مهمی را دریافت نموده است. با بروزرسانی این اپلیکیشن به نسخه‌ی ۱۱٫۵ اصلاحات و پیشرفت‌های بسیاری را شاهد خواهیم بود. در لیست زیر تمامی تغییرات نمایش داده شده است.

لیست تغییرات نسخه‌ی ۱۱٫۵ اپلیکیشن OneDrive

  • منوی Command آیپدهای اپل تنها با زدن یک ضربه بر روی صفحه‌نمایش در جهت مخالف می‌چرخد. اگر سطح حساسیت چرخش دستگاه را به ۷ کاهش دهید، منوی شما ثابت خواهد شد.
  • اعلان‌های مربوط به آپلود تصاویر از رنگ قرمز به نمایش عددی میزان آپلود تغییر پیدا کرده است و زمانی که آپلود تصاویر از طریق دوربین خاموش می‌شود، نوتیفیکیشن به طور کامل حذف می‌گردد. اکنون نوتیفیکیشن‌های OneDrive تفاوت میان تصاویری که با دوربین گرفته شده و تصاویری که دانلود شده‌اند را می‌داند.
  • کاربران سیستم‌عامل iOS 13 زمانی که وارد بخش share sheet می‌شدند و سعی داشتند تا فایلی را اشتراک‌گذاری نمایند، نرم‌افزار به طور کامل متوقف می‌شد اما اکنون این مسئله برطرف شده است و کاربران iOS 13 نیز می‌توانند با استفاده از دستگاه‌های خود فایل‌های موردنظرشان را با سایر کاربران OneDrive به اشتراک بگذارند.
  • زمانی که تصاویر موجود در OneDrive، در حالت Photos view نمایش داده می‌شد، اگر گوشی خود را می‌چرخاندید برنامه به طور کامل متوقف می‌شد ولی اکنون این مسئله برطرف شده و در این حالت تصاویر به هیچ‌ عنوان قابلیت چرخش ندارند.
  • اشتراک‌گذاری فایل‌ها با استفاده از آیپدهای اپل سبب توقف فعالیت اپلیکیشن می‌شد و این موضوع تا به امروز سبب شده بود تا کاربران آیپدهای اپل از اپلیکیشن OneDrive استفاده نکنند ولی اکنون این مسئله برطرف شده است.
  • در برخی از دستگاه‌های اپلی زمانی که فایل‌های متنی را در داخل OneDrive باز می‌کردید، شکل متن‌ها تغییر می‌کرد ولی اکنون این موضوع برطرف شده است و می‌توانید فایل‌های متنی را در تمامی گوشی‌های آیفون به همان شکل تنظیم شده، مشاهده نمایید.

مایکروسافت در بروزرسانی اخیر قابلیت پشتیبانی از حالت چند صفحه‌ای را بر روی آیپدهای اپل فراهم کرده است. اکنون می‌توانید با کلیک بر روی کلید “…” و انتخاب گزینه‌ی “Open in New Windows” یک فایل پی‌دی‌اف را در صفحه‌ای جدید باز کنید. همچنین می‌توانید جهت باز کردن یک فایل در صفحه‌ای جدید از ژست‌های حرکتی دستگاه نیز استفاده نمایید.

جهت دانلود آخرین نسخه‌ی اپلیکیشن OneDrive می‌توانید از لین زیر استفاده کنید و یا در اپ‌استور دستگاه خود عبارت Microsoft OneDrive را جستجو نمایید.

نسخه‌ی iOS اپلیکیشن OneDrive بروزرسانی شد

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع