ویوو iQOO Neo 855 به صورت رسمی معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – ویوو iQOO Neo 855 از راه رسید. این گوشی هوشمند به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 855 مجهز شده و دارای صفحه نمایش 6.38 اینچی Super AMOLED است.

در گذشته شرکت ویوو از سری گوشی های گیمینگ iQOO رونمایی کرده بود. اولین گوشی این سری مجهز به پردازنده اسنپدراگون 855 از راه رسید و سپس نسخه پیشرفته تر آن، ویوو iQOO پرو با پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس معرفی شد. نسخه اقتصادی این گوشی هوشمند، ویوو iQOO Neo نام داشت که ویوو برای تامین قدرت آن از پردازنده اسنپدراگون 845 استفاده کرده بود. حال گوشی جایگزین آن از راه رسیده است.

همانطور که می توان از نام گوشی ویوو iQOO Neo 855 حدس زد، قدرت آن را پردازنده اسنپدراگون 855 تامین می کند. این دستگاه به فناوری شارژ سریع تری نسبت به مدل قبلی مجهز شده و هم اکنون از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند. این فناوری باعث افزایش 30 درصدی سرعت شارژ باتری 4500 میلی آمپر ساعتی آن می شود.

ویوو iQOO نئو 855

سایر مشخصات فنی این محصول تفاوت چندانی با نسل گذشته آن ندارد. گوشی ویوو iQOO نئو 855 به یک صفحه نمایش 6.38 اینچی سوپر امولد با برش قطره ای مجهز شده که زیر آن سنسور اثر انگشت قرار دارد. پنل پشتی این اسمارت فون دوربین اصلی سه گانه را میزبانی می کند و ویوو برای آن سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 پای به همراه رابط کاربری Funtouch 9 را در نظر گرفته است.

از آنجایی که با یک گوشی هوشمند مخصوص بازی روبه‌رو هستیم، ویوو آن را به ویژگی های نرم افزاری متعددی مانند Game Magic Box و Game Space 2.5 مجهز کرده است. این دستگاه از سیستم خنک کننده مایع بهره می برد و دارای قابلیت Cooling Turbo برای مدیریت دماست.

کاربران می توانند این دستگاه را در رنگ های بنفش، سفید و مشکی سفارش دهد. قیمت نسخه مجهز به 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی آن برابر با 280 دلار بوده و مدل مجهز به 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 380 دلار به فروش می رسد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع