سیستم عامل iOS 13.2 با قابلیت عکاسی دیپ فیوژن عرضه شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – سیستم عامل iOS 13.2 در اختیار کاربران قرار گرفت. از  مهم ترین ویژگی های این نسخه می توان به اضافه شدن ایموجی های جدید، قابلیت پشتیبانی از ایرپاد پرو و عکاسی دیپ فیوژن اشاره کرد.

شرکت اپل چندی پیش جدیدترین نسخه سیستم عامل خود یعنی iOS 13.2 را منتشر کرد. اگر شما نیز یکی از دارندگان گوشی آیفون 11 یا سری آیفون 11 پرو هستید، بهتر است هر چه سریع تر نسبت به دانلود نسخه جدید اقدام کنید؛ چراکه اپل در بروزرسانی جدید، قابلیت عکس‌برداری دیپ فیوژن را فعال کرده است. گفته می شود که این اقدام در پاسخ به پیشرفت های اخیر گوگل در زمینه عکس برداری محاسباتی صورت گرفته است.

فناوری دیپ فیوژن با بهره گیری از قابلیت عکس برداری محاسباتی، فاکتورهای مزاحم را به حداقل رسانده و تصاویر وواقعی با جزئیات بسیار دقیق را به دست می دهد. این ویژگی برای نمایش بهینه پیکسل ها از یادگیری ماشین استفاده می کند. با اینکه روش به کار گرفته شده توسط شرکت اپل دارای نورپردازی چندان ایده آلی نیست، ولی منجر به ثبت تصاویر باکیفیت می شود.

فعال سازی قابلیت دیپ فیون تنها تغییر اعمال شده در سیستم عامل iOS 13.2 نیست. بیش از 70 ایموجی جدید و اختصاصی به این نسخه اضافه شده که کاربران را بیش از پیش هیجان زده کرده است. تنظیمات امنیتی سیری نیز تغییر یافته، به طوری که اکنون می توان بهبود عملکرد دستیار صوتی دیجیتالی را به وضوح احساس کرد. از دیگر ویژگی های اضافه شده به این نسخه می توان به قابلیت پشتیبانی از ایرپاد پرو و Announce Messages اشاره کرد (ایرپاد پرو با قابلیت حذف نویز و قیمت 249 دلار معرفی شد). ویژگی آخر به سیری اجازه می دهد تا پیام های دریافت شده از سوی ایرپاد را گزارش دهد. در پایان باید بگوییم که اپل در سیستم عامل iOS 13.2 باگ های موجود را برطرف کرده و اصلاحات فراوانی را انجام داده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع