رندرهای جدیدی از گوشی نوا ۶ ۵G هواوی در رنگ قرمز منتشر شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

ده روز پیش شاهد انتشار رندرهایی از گوشی نوا ۶ ۵G هواوی بودیم و این بار، تصاویر جدیدی از این تلفن هوشمند منتشر شده که آن را در رنگ قرمز نشان می‌دهد و لوگوی نوا نیز در پنل پشتی دستگاه نقش بسته است.

نخستین تصاویر فاش شده از این دستگاه نشان از وجود یک حفره برای دو دوربین در قسمت جلویی و یک دوربین چهارگانه در قسمت پشتی دستگاه خبر می‌دادند که حسگر اثر انگشت نوا ۶ نیز در قالب دکمه پاور در لبه سمت راستی این تلفن زیر دکمه‌های تنظیم صدا جای گرفته است. این تصویر که این گوشی را در رنگ قرمز نشان می‌دهد را می‌توانید از زیر ببینید:

بر اساس لیست منتشر شده در وب‌سایت TENAA، گوشی نوا ۶ هواوی از تکنولوژی ۵G نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین مشخص شده است که این دستگاه از شارژ سریع ۴۰ واتی نیز پشتیبانی به عمل می‌آورد.

شرکت هواوی تاکنون دو بار در یک سال، لاین‌آپ محصولات نوای خود را تغییر داده است؛ به همین جهت، با توجه به اینکه یک سری قبلی آن در ماه ژوئن معرفی شده بود، احتمالاً نسخه جدید آن در تعطیلات سال نوی میلادی رونمایی گرد.

اخیراً سری گوشی‌های نوا عملکرد خوبی در بازار داشته و به نظر می‌رسد که شرکت هواوی برنامه‌های بلندمدتی برای آن داشته و قصد دارد در این اوضاع آشفته، به خوبی از محبوبیت سری نوا بهره ببرد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع