قابلیت ارسال استیکرهای گروهی و آلبوم‌‌ها به نسخه‌ی وب واتس‌اپ اضافه شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

استیکرهای گروهی و آلبوم‌های ویژگی‌ است که عکس‌ها، فیلم‌ها و برچسب‌ها را پس از ارسال به صورت پشت سر هم و در قالب یک گروه مشخص مرتب می‌نماید. این قابلیت‌ها فضای بسیاری کمی را در داخل صفحه‌ی چت اشغال می‌نماید و هم در نسخه‌ی اندروید و هم در نسخه‌ی iOS قابل دسترسی می‌باشد.

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی WABetainfo، علاوه بر نسخه‌های iOS و اندروید این پیام‌رسان محبوب، هم‌اکنون در نسخه‌ی وب واتس‌اپ نیز می‌توانید تصاویر، ویدئوها و استیکرها را پشت سر هم ارسال کنید تا واتس‌اپ تمامی آن‌ها را در قالب یک مجموعه در بیاورد.

این قابلیت نه‌ تنها موجب صرفه‌جویی در فضای ویندوزی گپ‌ها می‌شود بلکه به شما این امکان را می‌دهد تا همه‌ی تصاویر و یا استیکرهای ارسال شده را به صورت یک‌جا حذف نمایید، به عبارت دیگر لازم نیست زمان بگذارید و هر کدام را به صورت تک تک حذف نمایید. این ویژگی نوبه‌ی خود سبب صرفه‌جویی در وقت شما نیز می‌شود. در صورتی که خبرها را دنبال کرده باشید، قطعا می‌دانید که واتس‌اپ پس از ۳۱ دسامبر قصد دارد کاربر روی پلتفرم موبایلی مایکروسافت را متوقف نماید.

بنابراین ارائه‌ی قابلیت ارسال استیکرهای گروهی و آلبوم‌ها برای نسخه‌ی وب واتس‌اپ می‌تواند خبرخوبی برای کاربران گوشی‌های مایکروسافت باشد، البته افرادی که تصمیم ندارند به این زودی‌ها دستگاه ویندوزفون خود را به یک گوشی اندرویدی و یا iOS ارتقا دهند. هم‌اکنون نیز می‌توانید با ورود به آدرس web.whatsapp.com از نسخه‌ی وب این پیام‌رسان بر روی مرورگر لپ‌تاپ و یا گوشی خود استفاده نمایید.

هم‌اکنون واتس‌اپ در حال کار بر روی قابلیت‌های جدید دیگری می‌باشد؛ امکان مسدود کردن اعلان‌ها و مسدود نمودن گروهی مخاطبین، این قابلیت‌های جدید به کاربران اجازه می‌دهد تا کنترل بهتری بر روی مخاطبین مسدود شده داشته باشند. در صورتی که از کاربران نسخه‌ی اندرویدی واتس‌اپ هستید و دستگاه شما دارای سنسور اثر انگشت می‌باشد، اکنون می‌توانید جهت باز کردن قفل واتس‌اپ خود از سنسور اثر انگشت دستگاهتان استفاده نمایید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع