قیمت هواوی میت پد پرو به همراه مشخصات آن در اختیار رسانه ها قرار گرفت

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – مشخصات و قیمت هواوی میت پد پرو در اختیار رسانه قرار گرفت. این تبلت هواوی که از دوربین اصلی دوگانه بهره می برد، دارای قیمت پایه 525 دلار است.

انتظار می رود امروز از تبلت MatePad Pro هواوی رونمایی شود. در گذشته شاهد انتشار رندرهایی از این تبلت بودیم که به حفره درون نمایشگر و دوربین اصلی دوگانه اشاره داشتند. به تازگی مشخصات و قیمت هواوی میت پد پرو در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

مشخصات هواوی MatePad پرو

مشخصات هواوی MatePad پرو

بر اساس اطلاعات فاش شده، قدرت این تبلت توسط چیپست کایرین 990 تامین می شود که در بالاترین نسخه آن را 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می کند. این محصول قادر به پشتیبانی از قلم M-Pen است. این قلم جدید در مقایسه با گذشته بهبودهای زیادی را تجربه کرده که برای مثال می توان به شارژدهی 10 ساعته آن اشاره کرد. این قلم دارای طراحی 6 ضلعی خواهد بود و از مواد خاصی برای ساخت آن استفاده می شود.

وظیفه تامین انرژی هواوی MatePad Pro بر عهده یک باتری 7250 میلی آمپر ساعتی بوده که از فناوری شارژ سریع 40 واتی پشتیبانی می کند. این فناوری، تبلت آینده هواوی را  در رده ای بالاتر از تمام تبلت‌ های موجود در بازار قرار می دهد. این تبلت در رنگ های سفید، آبی، سبز و نارنجی وارد بازار خواهد شد.

قیمت هواوی میت پد پرو

قیمت هواوی میت پد پرو

این تبلت در سه نسخه وارد بازار می شود. مدل پایه آن به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و با قیمت 525 دلار به فروش می رسد. مدل بعدی دارای 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است که قیمتی برابر با 568 دلار دارد. بالاترین مدل از 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد که با قیمت 781 دلار در اختیار خریداران قرار می گیرد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع