گلکسی اس ۱۰ سامسونگ نسخه‌ی پایدار بروزرسانی اندروید ۱۰ را دریافت کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

کمپانی سامسونگ امروز نسخه‌ی پایدار بروزرسانی اندروید ۱۰ را برای سری گلکسی اس ۱۰ منتشر کرد. این موضوع کمی عجیب به نظر می‌رسد زیرا مدتی قبل خبرهایی از سوی سامسونگ منتشر شده بود که خبر از عدم انتشار نسخه‌ی پایدار اندروید ۱۰ برای گوشی‌های سری گلکسی سامسونگ در طی سال جاری میلادی می‌داد.

این نسخه از اندروید ۱۰ برای افرادی که به عنوان توسعه‌دهندگان اندروید شناخته می‌شوند تنها ۱۴۰ مگابایت حجم دارد ولی برای کاربران عادی حجمی برابر با ۲ گیگابایت به شماره نسخه‌ی G97**XXU3BSKO نمایش داده خواهد شد. این بروزرسانی همراه با رابط کاربری One UI 2.0 می‌باشد که تمامی قابلیت‌های ویندوز ۱۰ و وصله‌های امنیتی دسامبر ۲۰۱۹ را داراست.

گلکسی اس 10 سامسونگ نسخه‌ی پایدار بروزرسانی اندروید 10 را دریافت کرد

هم‌اکنون این بروزرسانی در کشور آلمان قابل دسترس می‌باشد. اگر شما نیز از کاربران سری گلکسی اس ۱۰ سامسونگ هستید، قطعا در طی روزهای آینده نوتیفیکیشنی مبنی بر بروزرسانی اندروید ۱۰ دریافت خواهید کرد اما اگر عجله دارید و نمی‌توانید صبر کنید تا دستگاه به صورت خودکار برای شما بروزرسانی ارسال نماید می‌توانید مسیر Settings > Software update menu را در گوشی خود دنبال نمایید تا به صورت دستی از ارائه‌ی بروزرسانی برای گوشی خود اطمینان حاصل کنید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع