قیمت گوشی نوکیا 2.3 فاش شد؛ احتمال رونمایی رسمی در تاریخ 5 دسامبر

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – قیمت گوشی نوکیا 2.3 به اینترنت راه پیدا کرد. این گوشی هوشمند با قیمت 119 دلار به فروش می رسد و احتمالا 5 دسامبر معرفی می شود.

شرکت HMD Global در گذشته خبر از معرفی گوشی هوشمند جدید خود در تاریخ 5 دسامبر داده بود (احتمال معرفی نوکیا 8.2 در تاریخ 5 دسامبر). با توجه به رونمایی از گوشی نوکیا 8.1 در 5 دسامبر سال گذشته میلادی، بسیاری به حضور نوکیا 8.2 در این مراسم امسال اشاره کرده بودند. به نظر می رسد علاوه بر این محصول، باید منتظر معرفی گوشی اقتصادی نوکیا 2.3 نیز باشیم (نوکیا 2.3 در راه است).

چند روز پیش اولین مشخصات این گوشی هوشمند در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این مشخصات شامل نام، شماره مدل و رنگ های آن می شد. امروز اطلاعات جدیدی از نوکیا 2.3 در کشور شیلی منتشر شده است. بر اساس گزارش منتشر شده از سوی NokiaPowerUser، قیمت گوشی نوکیا 2.3 برابر با 119 دلار در نظر گرفته شده است. این قیمت در مقایسه با نوکیا 2.2 در زمان عرضه اولیه کمتر است. نوکیا 2.2 با قیمت اولیه 139 دلار در ایالات متحده آمریکا عرضه شد.

قیمت گوشی نوکیا 2.3

در حالی که قیمت این دستگاه فاش شده، تصویری از آن در اسکرین شات منتشر شده حضور ندارد. با توجه به این موضوع، نمی دانیم طراحی محصول آینده نوکیا چگونه است. انتظار می رود نوکیا 2.3 دارای نمایشگر با حداقل ابعاد 6.1 اینچ و رزولوشن اچ دی پلاس باشد. احتمالا انرژی آن را یک باتری 3920 میلی آمپر ساعتی تامین می کند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع