گلکسی بادز پلاس سامسونگ گواهی FCC دریافت کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – ایربادهای جدید سامسونگ با نام تجاری گلکسی بادز پلاس توانسته اند مرحله کسب گواهی امنیتی FCC را رد کرده و یک گام به عرضه نهایی نزدیک تر شوند.

کمپانی کره ای سامسونگ در ماه فوریه سال جاری، محصولات متعددی از جمله گلکسی بادز، گلکسی S10 و گلکسی فولد را عرضه کرد. این کمپانی برای سال 2020 علاوه بر نسل جدید گوشی های هوشمند پرچمدار، روی ایربادهای جانشین گلکسی بادز نیز تمرکز کرده است. ایربادهای بی سیم جدید با نام گلکسی بادز پلاس پس از کسب گواهی امنیتی FCC، یک مرحله به عرضه نهایی نزدیک تر شده اند.  

برخلاف گوشی های هوشمند، اسناد FCC مربوط به ایربادهای جدید سامسونگ هیچ گونه اطلاعاتی از آن در اختیار رسانه ها قرار نمی دهد. بنابراین می توان گفت که هنوز اطلاعات خاصی در رابطه با آن در دسترس نیست. با این حال در یکی از گزارش های اخیر، به نام این محصول یعنی گلکسی بادز پلاس اشاره شده و ظاهرا این دستگاه شباهت بسیاری با گلکسی بادز معمولی دارد.

گلکسی بادز پلاس

کمپانی سامسونگ تاکنون تاریخ دقیقی را برای عرضه +Galaxy Buds مشخص نکرده است، اما به نظر می رسد که این محصول به همراه گلکسی S11 در ماه فوریه سال آینده به بازار معرفی خواهد شد. همچنین از آنجا که صفحات پشتیبانی آنلاین برای بادز پلاس از هم اکنون قابل دسترسی هستند، می توان حدس زد که این هدست پیش از رویداد Unpacked بعدی گلکسی عرضه شود.

هنوز هیچ خبری در مورد قیمت گذاری این خبری منتشر نشده است، اما ظاهرا این دستگاه با توجه به برند پلاس با هزینه بیشتری نسبت به گلکسی بادز معمولی به فروش خواهد رسید. ایربادهای معمولی به طور رایگان یا با قیمت تخفیف خورده در کنار گوشی های گلکسی S10 و نوت 10 در دسترس مشتریان قرار می گیرند. بسته بندی گوشی گلکسی فولد نیز شامل یک جفت گلکسی بادز می شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع