طراحی اولیه آیفون 12 به فریم مشابه با آیفون 4 اشاره دارد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – فروشگاه Alibaba تصاویر جدیدی از آیفون 12 را به اشتراک گذاشته است. طراحی این محصول بسیار شبیه به گوشی آیفون 4 بوده و به حاشیه های مسطح اشاره می کند.

چندی پیش، فروشگاه Alibaba تصویری از طراحی ظاهری گوشی آیفون 12 را به نمایش گذاشت که گویا متعلق به Macotakara است. حال با توجه به عرضه گوشی های پرچمدار اپل در سال 2020 می توان انتظار داشت که اطلاعات جدیدی درباره این محصول افشا شود. Onleaks در تاریخ ششم ژانویه سال 2019، طراحی آیفون 11 را به خوبی به نمایش گذاشت.

با اینکه اطلاعات منتشر شده توسط Onleaks ظاهرا از یک منبع موثق گرفته می شوند، اما چنین ادعایی را نمی توان در مورد Alibaba بیان کرد. در این وب سایت فروش چینی، هر مورد پوچ و بی اساسی به نمایش گذاشته می شود. بنابراین احتمال می رود که تصاویر انتشار یافته در این وب سایت، نه از منابع مستقل، بلکه از توصیف های پیشین مینگ چی کو بهره گرفته باشند.

البته باید خاطر نشان کرد که Macotakara سابقه خوبی در صحت گزارش های خود دارد. این وب سایت در واقع مدلی را یافته و تصمیم گرفته تا آن را به اشتراک بگذارد.  

آیفون 12

با در نظر گرفتن این مطالب، حال بیایید نگاهی به محصول آینده اپل بیاندازیم. طراحی آیفون جدید از نمای جلو شبیه به آیفون 11 پرو مکس است. اما اطراف گوشی به جای لبه های منحنی، حالت صاف و تخت دارند، درست مثل آیفون های 4، 4S و 5.

به علاوه، یک علامت عجیب در یک طرف دستگاه به چشم می خورد که می تواند نوعی کانکتور هوشمند باشد. ظاهرا کانکتورهای هوشمند در طراحی اولیه بسیاری از آیفون های سطح پایین وجود داشته اند، اما هرگز به مرحله توسعه در محصول نهایی نرسیده اند.

توجه داشته باشید که در تصویر لو رفته، قطر نمایشگر برابر با 6.5 اینچ است، یعنی کوچک تر از اندازه 6.7 اینچی که در شایعات به گوش می رسید. بنابراین احتمال اینکه این تصاویر متعلق به iPhone 12 نباشند، وجود دارد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع