منتظر دوربین 108 مگاپیکسلی در گلکسی S20 و گلکسی S20 پلاس نباشید

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – دوربین گوشی های گلکسی S20 و گلکسی S20 پلاس ارتقا پیدا می کند؛ با این حال به نظر می رسد در آن ها از سنسور 108 مگاپیکسلی استفاده نمی شود.

تنها یک ماه به مراسم آنپکد سامسونگ در ماه فوریه باقی مانده است. این کمپانی قصد دارد در این رویداد از پرچمداران جدید خود، گلکسی S20 ،S20 پلاس و S20 اولترا رونمایی کند. از آنجا که گوشی های هوشمند جدید به دوربین هایی با ویژگی های کارآمد متعدد مجهز هستند، به نظر می رسد که ستاره این مراسم، دوربین بروزرسانی شده و ارتقا یافته سامسونگ خواهد بود.   

اطلاعات زیادی در مورد پرچمداران 2020 سامسونگ فاش شده است شایعات نشان می دهند که این گوشی ها از نمایشگرهای 120 هرتزی با لبه های خمیده بهره می برند. ویژگی احتمالی دیگر در این دستگاه ها، استفاده از تراشه 7 نانومتری اسنپدراگون 865 کوالکام است. اما نقطه عطف گوشی های جدید سامسونگ، به سنسورهای دوربین مربوط می شوند.

گوشی گلکسی S20 اولترا احتمالا با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی عرضه می شود، اما با توجه به اعلام Ice-Universe، افشاگر معروف، گوشی های گلکسی S20 و گلکسی S20 پلاس از دوربین معمولی 12 مگاپیکسلی بهره می برند. البته این بدین معنی نیست که دوربین ارتقا پیدا نخواهد کرد. این افشاگر در توییت خود گفته که دستگاه های جدید سامسونگ، دارای یک سنسور 12 مگاپیکسلی با پیکسل های بزرگتر 1.8 میکرونی است. پس به احتمال زیاد، تصویربرداری با نویز کمتر و کیفیت بهتری در نور کم همراه خواهد بود. 

گوشی های هوشمند جدید همچنین با قابلیت های ویژه و جدیدی معرفی می شوند که از جمله آن ها می توان به حالت نمایش حرفه ای، هایپرلپس در هنگام شب، عکس برداری تکی، پانورامای عمودی و فیلترهای سفارشی و دلخواه اشاره کرد.

تنها چند هفته به معرفی رسمی گوشی های هوشمند سری اس 20 گلکسی باقی مانده و به زودی اطلاعات بیشتری در مورد این محصولات در دسترس رسانه ها قرار می گیرد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع