طرح فروش خودروی جک S5 اتوماتیک | نیمه دوم دی 98

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شرکت کرمان موتور جزئیات طرح فروش خودروی جک S5 اتوماتیک برای دی ماه را منتشر کرد. در این طرح جک اس 5 اتوماتیک با قیمت 3,075,000,000 ریال به فروش می رسد.

طرح فروش خودروی جک S5 اتوماتیک به صورت رسمی از سوی شرکت کرمان موتور اعلام شد. این خودرو با قیمت جدید 300 میلیون تومان از 16 دی در اختیار خریداران قرار می گیرد که در مقایسه با گذشته، افزایش چشمگیری داشته است.

این خودرو به موتور 4 سیلندر با حجم 1997 سی سی مجهز شده است. این موتور 16 سوپاپه از توربوشارژر بهره می برد و قدرتی حداکثر برابر با 174 اسب بخار و حداکثر گشتاور 256 نیوتون متر را در اختیار راننده قرار می دهد.

وظیفه انتقال قدرت تولیدی این موتور به چرخ ها بر عهده یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک دو کلاچه است. این خودرو به ترمزهای دیسکی جلو و عقب مجهز شده است.

بر اساس اعلام شرکت سازنده، حداکثر سرعت جک S5 اتوماتیک به 180 کیلومتر بر ساعت می رسد. وزن خالص این خودرو برابر با 1545 کیلوگرم بوده و حجم مخزن سوخت آن برابر با 55 لیتر است.

از تجهیزات جانبی این خودرو می توان به 4 کیسه هوا، سیستم ترمز ضد قفل ABS، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی ESC، سیستم کنترل ایستایی در سر بالایی HAC، ترمز پارک برقی، سنسور پارک جلو و عقب، سیستم ضد سرقت و دوربین دنده عقب اشاره کرد.

سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، سنسور نور، تنظیم ارتفاع نور چراغ های جلو، آینه های جانبی تاشونده برقی، فرمان برقی با پوشش چرمی و کامپیوتر سفری تجهیزات و امکانات رفاهی تشکیل می دهد.

در ادامه شرایط فروش خودروی جک S5 را مشاهده می کنید:

فروش خودروی جک S5 اتوماتیک

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع