تصویری از محافظ نمایشگر هواوی P40 پرو به همراه رندر P40 منتشر شد – رسانه کلیک

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – تصویری از محافظ نمایشگر گوشی هواوی P40 پرو در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. علاوه بر این تصویر، شاهد انتشار رندری از آن نیز هستیم.

اخیرا اطلاعات بسیاری در رابطه با گوشی های سری گلکسی S20 سامسونگ به گوش می رسد. اما فراموش نکنیم که شرکت هواوی نیز در حال آماده سازی پرچمداران جدید خود است. در طراحی گوشی P40 پرو دیگر خبری از بریدگی قطره ای نیست و به جای آن حفره درون نمایشگر به چشم می خورد. حال که صحبت از نمایشگر شد باید بگوییم که گوشی جدید دارای چهار لبه خمیده است که میزان خمیدگی آن در سمت چپ و راست از گوشی P30 پرو بیشتر است. در بخش بالایی و پایینی نمایشگر خمیدگی کمی به چشم می خورد.

در تصویر زیر می توانید محافظ صفحه گوشی های هواوی P30 پرو (سمت چپ)، P40 پرو (وسط) و آنر مجیک 2 (سمت راست) را مشاهده کنید.

گفته می شود که نسخه پرو هواوی P40 برای ثبت تصاویر از سنسور اصلی 52 مگاپیکسلی با اندازه 1/1.3 اینچ بهره می برد. این دوربین با استفاده از فیلتر Quad-Bayer، تصاویر باکیفیت 13 مگاپیکسل را ثبت می کند. اندازه پیکسل سنسور برابر با 0.96 میکرومتر است که باعث می شود اندازه پیکسل عکس های 13 مگاپیکسلی برابر با 1.92 میکرومتر باشد. در اینجا باید خاطر نشان کنیم که سنسورهای 48 مگاپیکسلی تنها دارای اندازه پیکسل 0.8 میکرومتر هستند که در بهترین حالت منجر به خلق تصاویر با اندازه پیکسل 1.6 میکرومتر می شوند.

پیش از این شایعه شده بود که گوشی P40 پرو احتمالا به دوربین 64 مگاپیکسلی مجهز می شود؛ با این حال هنوز نمی توان صحت اطلاعات فوق را تایید کرد. هواوی در مارس 2020 از محصول جدید خود رونمایی می کند و قصد دارد آن را در رنگ بندی های سفید و خاکستری تیره و با بدنه سرامیکی نیز به علافه مندان عرضه دارد.

علاوه بر این تصویر، شاهد انتشار رندری از هواوی پی 40 هستیم که پنل جلویی و پشتی آن را به نمایش می گذارد. رندر زیر شایعات گذشته را تایید می کند.

این گوشی هوشمند فاقد جک 3.5 میلی متری هدفون خواهد بود و از یک ماژول مستطیلی شکل برای میزبانی دوربین اصلی بهره می برد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع