سونی تایید کرد که قصد دارد در MWC 2020 از یک گوشی هوشمند بالا رده خود رونمایی به عمل آورد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

خب، آنقدرها هم طول نکشید. نمایشگاه Consumer Electronics در لاس وگاس در کمتر از یک هفته‌ به پایان رسید و ما اکنون توانستیم از شرکت‌های بزرگ فناوری تولید گوشی‌های هوشمند تاییدیه‌هایی را دریافت نماییم. احتمالا در دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعتی بزرگ در سال جاری میلادی شاهد شگفتی‌های بسیار خواهیم بود. با کمال تعجب سونی قصد دارد تا در تاریخ ۲۴ فوریه، طی نمایشگاه MWC 2020 در بارسلونا از نسل بعدی پرچمداران خود رونمایی به عمل آورد.

گویا این مراسم در واقع قرار است از روز اول (به طور رسمی) در کنگره‌ی جهانی موبایل سال جاری برگزار گردد؛ همانطور که می‌دانید از صبح روز دوشنبه تاریخ ۲۴ فوریه‎ی ۲۰۲۰ قرار است این کنگره آغاز گردد. کنفرانس مطبوعاتی سونی قرار است در ساعت ۸:۳۰ صبح به وقت CET آغاز گردد. ساعت ۲:۳۰ صبح به وقت آسیای شرقی و ۱۱:۳۰ دقیقه بعدازظهر (روز یکشنبه، ۲۳ فوریه) به وقت اقیانوسیه، به طور واضح کنفرانس سونی برگزار خواهد شد و درجه‌ی اول قرار نیست تا مخاطبان آمریکایی حضور داشته باشند.

بر اساس اطلاعات، خبرها و شایعات اخیر می‌توان با درصد نسبتا بالایی پیش‌بینی کرد که سونی قصد دارد در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۲۰ در شهر بارسلونا کشور اسپانیا از یک گوشی پریمیوم جدید رونمایی به عمل آورد. بر اساس ردپاهای برجای مانده از سونی در ماه‌های فوریه و سپتامبر ۲۰۱۹ انتظار می‌رود که دو گوشی Xperia 1 و Xperia 5 در طی MWC 2020 رونمایی گردند، همچنین احتمال دارد که مدل اکسپریا ۵ پلاس نیز در طی این کنگره رونمایی گردد.

سنوی تایید کرد که قصد دارد در MWC 2020 از یک گوشی هوشمند بالا رده خود رونمایی به عمل آورد

هفته‌ی گذشته تصاویر مربوط به سونی اکسپریا ۵ پلاس فاش شد و مشخص شد که سونی از شکاف بالای صفحه‌نمایش و یا سوراخ پانچ در صفحه‌نمایش ۶٫۶ اینچی این دستگاه استفاده نکرده است، در عوض دارای یک بدنه بسیار شفاف و براق با همان نسبت بدنه به صفحه‌نمایش فوق‌العاده‌ی ۲۱:۹ (مانند نسل‌های قبلی) می‌باشد. از سوی دیگر، تقریبا این دستگاه از یک صفحه‌نمایش بدون حاشیه بهره‌مند می‌باشد ولی ضخامت دستگاه کمی زیاد است تا بتواند بلندگوهای استریو سونی را در خود جای دهد.

البته باید به این نکته اشاره داشته باشیم که احتمالا اکنون برای تولید سری پریمیوم سونی دیر شده، زیرا تکنولوژی‌های بکار رفته در این نسل کمی قدیمی شده است. اما گویا سونی امید دارد که بتواند مجددا یک امیدی به طرفداران خود با گوشی‌های سری پریمیوم القا نماید.

اکنون تنها باید صبر کنیم و ببینیم که دقیقا سونی برای رویداد ۲۴ فوریه چه برنامه‌هایی دارد، زیرا در کنگره‌ی MWC 2019 میلادی از گوشی‌های میان‌رده‌ی Xperia 10، Xperia 1 و Xperia 10 Plus رونمایی به عمل آورد. تا به امروز با انتشار شایعات مختلف بسیاری از مشخصات کلیدی دستگاه‌ها منتشر شده است و تنها بخشی از مشخصات باقی مانده‌اند که آن‌ها هم در زمان رونمایی از دستگاه مشخص خواهند شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع