جزئیات دقیق گلکسی اس ۲۰ اولترا ۵G منتشر شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

تنها ۳ هفته تا زمان رونمایی سری گلکسی اس ۲۰ سامسونگ باقی مانده و تقریبا تمامی جزئیات مربوط به گوشی‌های این سری منتشر شده است. آنچه که باقی مانده بود تنها اطلاعات مربوط به طراحی این دستگاه است که آن هم امروز رندرهای بسیار فوق‌العاده‌ای در قالب یک ویدئو از سوی LetsGoDigital’s Jermaine Smit AKA Concept Creato منتشر شد.

همانطور که قبلا نیز اشاره شد، مشخصات کامل این گوشی (توسط MySmartPrice) فاش شده است که می‌توانید جزئیات دقیق را در مورد گوشی‌های این سری از سامسونگ در تصویر زیر مشاهده کنید:

جزئیات دقیق گلکسی اس 20 اولترا 5G منتشر شد

گلکسی اس ۲۰ نسخه‌ی ۵G سامسونگ

گلکسی اس ۲۰ نسخه‌ی ۵G از یک صفحه‌نمایش ۶٫۲ اینچی از نوع WQHD+ Dynamic AMOLED با نسبت تصویر ۲۰:۹ بهره‌مند می‌باشد. سرعت تجدید این صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتز گزارش شده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی MSP، این گوشی هوشمند از یک پردازنده‌ی اگزینوس ۹۹۰ همراه با پردازنده‌ی ۱۲۸ گیگابایتی شکل گرفته است. این گوشی هوشمند دارای یک لنز دوربین با زاویه‌ی دید ۱۲ مگاپیکسلی، یک لنز تله‌فوتو ۶۴ مگایپیکسلی و یک سنسور فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی بر روی پنل پشتی و یک ماژول دوربین سلفی ۱۰ مگایپکسلی بر روی پنل جلویی برخوردار می‌باشد. دوربین‌های موجود بر روی پنل پشتی از بزرگنمایی نوری ۳ برابر و قابلیت ضبط ویدئو ۸K برخوردار می‌باشد، در حالی که دوربین سلفی این دستگاه قادر ویدئوهایی با کیفیت ۴K و سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه را ثبت نماید. از جمله مشخصات دیگر این دستگاه می‌توان به یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت، اسپیکرهای استریو Dolby Atmos شرکت AKG و گواهینامه‌ی IP68 اشاره کرد.

گلکسی اس ۲۰ پلاس نسخه‌ی ۵G

اکنون می‌خواهیم مشخصات مربوط به گلکسی اس ۲۰ پلاس نسخه‌ی ۵G را بررسی کنیم. این گوشی هوشمند از یک صفحه‌نمایش بزرگتر ۶٫۷ اینچی از نوع WQHD+ Dynamic AMOLED با همان نسبت تصویر ۲۰:۹ برخوردار می‌باشد.دوربین این دستگاه از یک ماژول ۱۲ مگاپیکسلیف لنز تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق‌العاده‌ی ۱۲ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی بر روی پنل پشتی این دستگاه برخوردار می‌باشد، یک ماژول دوربین ۱۰ مگاپیکسلی نیز به عنوان دوربین سلفی برای آن در نظر گرفته شده است. دوربین‌های موجود بر روی پنل پشتی از بزرگنمایی نوری ۳ برابر و قابلیت ضبط ویدئو ۸K برخوردار می‌باشند، در حالی که دوربین سلفی این دستگاه قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت ۴K و سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه را دارا می‌باشد. این دستگاه دارای یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت می‌باشد که ظرفیت آن ۵۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت از گلکسی اس ۲۰ بیشتر است. از جمله مشخصات دیگر این دستگاه می‌توان به اسپیکرهای استریو Dolby Atmos شرکت AKG و گواهینامه‌ی IP68 اشاره کرد.

گلکسی اس ۲۰ اولترا

گلکسی اس ۲۰ اولترا برترین گوشی سری گلکسی اس ۲۰ خواهد بود. این گوشی هوشمند از یک صفحه‌نمایش ۶٫۹ اینچی از نوع WQHD+ Dynamic AMOLED با نسبت تصویر ۲۰:۹، مانند گلکسی اس ۲۰ و گلکسی اس ۲۰ اولترا، و نسبت تجدید ۱۲۰ هرتز می‌باشد. گلکسی اس ۲۰ اولترا از یک ماژول دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی از نوع فوق عریض، یک دوربین تله‌فوتو ۴۸ مگایپیکسلی و ماژول فوق‌العاده‌ی ۱۲ مگاپیکسلی به همراه سنسور ToF برخوردار خواهد بود. دوربین‌های اصلی گلکسی اس ۲۰ اولترا قادر به ضبط ویدئو با کیفیت ۸K می‌باشند، در حالی که دوربین سلفی این دستگاه ویدئوهایی با کیفیت ۴K و با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه را ضبط می‌کنند. از جمله سایر مشخصات این دستگاه می‌توان به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت، بلندگوهای استریو Dolby Atmos شرکت AKG و گواهینامه‌ی IP68 اشاره کرد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع