بخش موبایل سامسونگ با مدیر جدید به فعالیت خود ادامه می دهد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – دی جی کو دیگر مسئول بخش گوشی های هوشمند سامسونگ نبوده و از این پس بخش موبایل این شرکت کره ای توسط Roh Tae-moon مدیریت می شود.

سامسونگ مدیر بخش گوشی های هوشمند را تغییر داد. مدیریت این بخش برعهده Roh Tae-moon گذاشته شده است. تا به امروز این بخش توسط دی جی کو مدیریت می شد و با این تغییر، کو به عنوان مسئول بخش آی‌تی، موبایل و ارتباطات سامسونگ مشغول به فعالیت می شود.

Roh Tae-moon در سال های اخیر یکی از سه مدیرعامل شرکت سامسونگ بوده است. در سال 2015، دی جی کو به عنوان جایگزین JK Shin، مدیریت بخش اسمارت فون این شرکت کره ای را برعهده گرفت. لازم به ذکر است؛ آقای JK Shin به مدت 6 سال این بخش را مدیریت کرده بود.

Roh از سال 1997 در هیئت مدیره سامسونگ مشغول به فعالیت بوده و در این مدت، کمک زیادی به توسعه محصولات سری گلکسی کرده است. بر اساس گزارش ها، آقای Roh قصد دارد کیفیت محصولات سامسونگ را افزایش دهد تا مانند گذشته، شاهد مشکلاتی در تولید آن ها نباشیم. بخش گوشی های هوشمند سامسونگ تحت مدیریت دی جی کو با مشکلاتی مواجه شد که برای مثال می توان به انفجار گلکسی نوت 7 و تاخیر در عرضه گلکسی فولد اشاره کرد.

مدیر جدید بخش موبایل سامسونگ

اهداف اصلی Roh، افزایش محصولات انعطاف پذیر و تجاری کردن آن ها و همچنین افزایش فروش سامسونگ در کشورهای چین و هند عنوان شده است. مدیر جدید بخش موبایل در زمینه کاهش هزینه ها سابقه طولانی دارد. این شرکت با کاهش هزینه های تولید باید در بازار با شرکت های چینی مانند هواوی، شیائومی و اوپو رقابت کند.

سامسونگ در آینده نزدیک از گوشی های سری گلکسی S20 و نسل دوم گوشی های انعطاف پذیر خود رونمایی می کند. باید دید بخش موبایل این شرکت کره ای با مدیریت جدید، چه عملکردی از خود نشان می دهد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع