حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

«اپلیکیشن خدمت از ما»؛ تنوع ارائه خدمات، از نظافت شرکت تا دوخت کاور مبل!

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

چند اپلیکیشن در حوزه خدمات می‌شناسید؟ آیا خدماتی مانند نظافت منزل، نظافت شرکت توسط نظافتچی یا خدمات مبلمان مانند کاور مبل را آنلاین سفارش داده‌اید؟

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی تک تایمز در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

با نصب اپلیکیشن خدمت از ما، می‌توانید جامع‌ترین و متنوع‌ترین خدمات، از نظافت منزل تا کارواش و زیبایی را در یک اپلیکیشن درخواست کنید. در این مطلب به معرفی وب‌سایت و اپلیکیشن «خدمت از ما» و مزایای استفاده از آن پرداخته‌ایم.

مختصر و مفید درباره «اپلیکیشن خدمت از ما»

اپلیکیشن «خدمت از ما» یکی از جامع‌ترین اپلیکیشن‌های موجود در بازار خدمات آنلاین در ایران است.

بازار خدمات، وسعت و تنوع بسیاری دارد. هر کسب‌و‌کار کوچکی قسمتی از این حوزه را دست گرفته و در حال ارائه خدمات در حوزه‌های متفاوت آن است؛ اما اپلیکیشن یا وب سایتی که وسعت و تنوع خدمات را مانند بازار آنلاین «خدمت از ما» داشته باشد، کمتر از انگشتان دست است.

نظافت منزل، نظافت شرکت و لوله بازکنی جزو اولین سرویس‌های فعال در این پلتفرم بوده‌اند. به دلیل موفقیت در ارائه‌ی این خدمات، برای گسترش فعالیت و خدمت‌رسانی، خدمات تأسیسات و خدمات ساختمانی نیز در دسته خدمات فعال قرار گرفتند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید اخیرا این پلتفرم، خدمات زیبایی بانوان مانند کوتاهی مو بانوان، کراتینه مو، اکستنشن مو را در کنار خدمات منزل و کارواش راه‌اندازی کرده است.   

استفاده از وب سایت و اپلیکیشن «خدمت از ما» دارای مزایایی است که در ادامه درباره‌ی آن‌ها بیشتر خواهید خواند.

اپ خدمت از ما

تنوع خدمات؛ از نظافت شرکت تا دوخت کاور مبل!

نظافتچی منزل مورداعتماد می‌خواهید؟ لوازم منزل مانند پکیج و آبگرمکن درست کار نمی‌کنند؟ خودروتان کثیف شده است و به کارواش نیاز دارید؟ قصد دارید برای مبلمانتان، کاور مبل تهیه کنید؟

در اپلیکیشن خدمت از ما، تنوع خدمات به‌قدری زیاد است که هر نیازی در منزل و خودرو خود داشته باشید، تنها با یک اپلیکیشن می‌توانید آن را برطرف کنید. امروز در «اپلیکیشن خدمت از ما» ۲۲۲ خدمت فعال در ۲۵ شهر ایران قابل استفاده است.

قیمت خدمات برایتان اهمیت دارد؟

بی‌شک برای همه‌ی ما قیمت خدماتی را که می‌خواهیم دریافت کنیم، اهمیت دارد. یکی از امکاناتی که اپلیکیشن «خدمت از ما» در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، گرفتن قیمت قبل از شروع کار است. آن هم به رایگان! یعنی پس از ثبت سفارش در وب‌سایت یا اپلیکیشن، می‌توانید از حداقل ۳ متخصص به رایگان قیمت بگیرید و قیمت‌های پیشنهادی را مقایسه کنید.

کیفیت خدمات مختلف را با «اپلیکیشن خدمت از ما» تجربه کنید

کیفیت ارائه خدمات از جمله مهم‌ترین معیارها برای انتخاب متخصص برای هر کاری است. در «خدمت از ما»، شما براساس قیمت‌های پیشنهادی و سوابق کاری متخصصان و نظرات مشتریان قبلی می‌توانید بهترین و ماهرترین متخصص هر کاری را انتخاب کنید. پروفایل متخصص را به‌خوبی بررسی کنید. قسمت درباره من را مطالعه کنید. با بررسی پروفایل‌های می‌توانید به‌راحتی تشخصی دهید کدام متخصص را برای کار خود انتخاب کنید.

اپ خدمت از ما

پشتیبانی از خدمات؛ از آغاز تا پایان کار!

علاوه بر امکان بررسی پروفایل متخصصان، مقایسه قیمت‌ها و خواندن نظرات مشتریات قبلی وجود دارد، اگر هم در هر مرحله از سفارش و انجام کار با مشکلی مواجه شدید، تیم پشتیبانی خدمت از ما همراه شما است.

رزرو نظافتچی مورداعتماد برای خدمات محبوب نظافتی

شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت یا اپلیکیشن «خدمت از ما»، برای تمامی خدمات محبوب نظافتی مانند نظافت منزل یا نظافت شرکت، نظافتچی مورداعتماد رزرو کنید. همچنین خدمات نماشویی و کفسابی یکی از خدمات مدرنی است که در «خدمت از ما» توسط شرکت‌های معتبر ارائه می‌شود.

دوخت کاور مبل

ما ایرانی‌ها برای مراقبت از مبلمان، از کاور و روکش‌های مخصوص مبلمان استفاده می‌کنیم.

یکی از خدمات پردرخواست در بازار «خدمت از ما»، دوخت کاور مبل است. اگر می‌خواهید با هزینه‌‌ی مناسب، کاور مبل بدوزید، آن را به متخصصان برتر بسپارید و در مورد قیمت موردنظرتان با آن‌ها مشورت کنید. دوزندگان مبل فعال در «خدمت از ما» باتوجه به بودجه شما و نوع مبلمان، بهترین کاور مبل را برایتان آماده می‌کنند.

پس در صورتی که به هر یک از خدمات نظافتی مانند نظافت شرکت و منزل، ساختمانی، تاسیساتی، مبلمان مانند کاور مبل، کارواش و صدها خدمت دیگر نیاز داشتید، کافی است در وب سایت یا «اپلیکیشن خدمت از ما» سفارش خود را ثبت کنید و بهترین متخصصان شهر خودتان را پیدا کنید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع