راه‌حل جالب سامسونگ برای تولید گوشی‌های تاشو ارزان قیمت

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

ا این وجود که گوشی‌های هوشمند تاشو خیلی دیر به بازار آمدند ولی توانستند طرفداران بسیاری را جذب خود نمایند. از طرفی دیگرف به دلیل بزرگتر شدن ابعاد صفحه‌نمایش گوشی‌های تاشو شرکت‌های تولید کننده‌ی نمایشگر گوشی‌های هوشمند کمی با مشکل روبرو شدند و در تولید آن‌ها عقب ماندند.

از سو دیگر‌، بحث کاهش قیمت گوشی‌های هوشمند برای جذب مشتریان جدید نیز بسیار موضوع مهم و ارزشمندی برای شرکت‌ها محسوب می‌گردد که تا به امروز این اتفاق رخ نداده است. اطلاعات آخرین پتنت ثبت شده توسط سامسونگ در تاریخ ۱۶ سپتامبر ۲۰۱۹ در ۹ ژانویه ۲۰۲۰ منتشر شد؛ این شرکت یک اقدام جالب جهت کاهش هزینه‌های تولید گوشی‌های تاشو انجام داده است.

راه‌حل جالب سامسونگ برای تولید گوشی‌های تاشو ارزان قیمت

در این پتنت زمانی که دستگاه بسته است می‌توانید با شفاف نمودن بخشی از بدنه‌ی خارجی دستگاه یک صفحه‌نمایش جداگانه برای دستگاه خود ایجاد نمایید. یعنی با بهره‌مندی از این ایده می‌توانید صفحه‌نمایش داخلی گوشی‌های تاشو را نیز در حالت بسته مشاهده نمایید. این قسمت نیز به لمس حساس خواهد بود که به کاربران این امکان را می‌دهد تا اطلاعات نمایش داده شده در صفحه‌نمایش داخلی را نیز از بیرون دستکاری کرده و تغییر دهند، بر اساس پیشنهاد سامسونگ می‌توانید از طریق این صفحه‌نمایش پیام‌های متنی و توییت‌های خود را به طور کامل ویرایش کنید.

سامسونگ می‌گوید که این ایده تنها در مدل‌های clamshells قابل اجرا نیست، بلکه دستگاه‌های کتاب مانند نظیر سری Fold نیز قابل اجرا می‌باشد.

راه‌حل جالب سامسونگ برای تولید گوشی‌های تاشو ارزان قیمت

با وجود چنینی ایده‌ای می‌توانید یک بخش اعظم از صفحه‌نمایش داخلی را مشاهده نمایید و به عنوان مثال از آن بخش به عنوان یک ماشین حساب یا بخشی برای دسترسی به اطلاعات بیشتر استفاده کنید. در ایده‌ی سامسونگ این مورد نیز اشاره شده است که حتی می‌توانید از S Pen نیز برای کنترل این بخش استفاده کنید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع