مشخصات جدیدی از +Galaxy Buds سامسونگ منتشر شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

سامسونگ به‌زودی از جدیدترین ایربادهای خود رونمایی خواهد کرد. به‌تازگی تصاویر و جزییاتی از این ایربادها منتشر شده است.

در ادامه بخوانید:

سامسونگ مدتی است که با افزایش تقاضا برای هدفون True Wireless Stereo، ایربادهای زیادی تولید کرده است و انتظار می‌رود که در ۱۱ فوریه (۲۲ بهمن) در کنار خانواده گلکسی اس ۲۰  از Galaxy Buds Plus (گلکسی بادز پلاس) نیز رونمایی کند. به‌تازگی رندرهایی از ایربادهای جدید سامسونگ ارائه شده و ظاهرا این محصول در سه رنگ آبی آسمانی، سفید و مشکی عرضه خواهد شد.

طبق اطلاعات منتشر شده، Buds Plus سامسونگ دارای قابلیت حذف نویز و سروصدا (ANC) نیست، اما باتری بزرگ‌تر (۸۵ میلی‌آمپر ساعت) نسبت به نسخه قبلی خواهد داشت و شاهد عمر باتری بیشتری در این محصولات خواهیم بود. درواقع عمر باتری در این ایربادهای جدید تا۵۰ درصد افزایش خواهد یافت؛ درنتیجه عمر باتری بعد از یک دوره شارژ کامل، از ۶ به ۱۲ ساعت خواهد رسید.

گلکسی بادز پلاس

از سوی دیگر این مدل جدید از نظر طراحی با مدل‌های قبلی هیچ تفاوتی ندارد و تنها نکته‌ی متفاوت در این ایرباد جدید، عرضه در رنگ آبی آسمانی خواهد بود. کیفیت تماس در +Galaxy Buds بسیار بهتر از مدل قبلی خواهد بود زیرا اکنون به‌جای دو میکروفون از ۴ میکروفون در مدل جدید استفاده شده است.

طبق گزارش‌ها مشخص شد که سامسونگ در زمینه‌ی عرضه و فروش هدست‌های TWS در سال ۲۰۱۹ در جایگاه سوم قرار گرفت و اپل و شیائومی به ترتیب در رتبه‌های اول و دوم بوده‌اند. در نهایت سامسونگ قطعا در سال ۲۰۲۰ بخش بزرگی از بازار هدست‌های TWS را به خود اختصاص خواهد داد و +Galaxy Buds جدید نظر بسیاری را به خود جلب خواهد کرد.

طبق گمانه‌زنی‌ها، +Galaxy Buds احتمالا ۵۰ درصد گران‌تر از Galaxy Buds اصلی است و احتمالا این محصول جدید با قیمتی در محدوده‌ی ۱۹۵ دلار عرضه خواهد شد. به‌هرجهت +Galaxy Buds جانشین خوبی برای مدل قبلی یعنی Galaxy Buds بوده و باید منتظر معرفی این هدست‌های بی‌سیم باشیم.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع