هواوی P40 Pro در اولین تصاویر واقعی به نمایش گذاشته شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – اولین تصاویر واقعی هواوی P40 Pro در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این گوشی هوشمند به صفحه نمایش خمیده و حفره درون آن مجهز می شود.

در هفته های اخیر شاهد انتشار گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با پرچمداران سری هواوی P40 در فضای مجازی بودیم. به تازگی هواوی P40 Pro در مترو شکار شده است. در گذشته شاهد افشای اولین تصاویر واقعی محصولات برندهای دیگر مانند سامسونگ، شیائومی و آنر در مترو بودیم.

تصاویر هواوی پی 40 پرو برخی ویژگی های این گوشی هوشمند را فاش می کند. هواوی برای این محصول نمایشگر خمیده در نظر می گیرد و همچنین درون آن حفره قرار می دهد. این گوشی هوشمند از حفره در سمت چپ بخش بالایی بهره می برد که دوربین سلفی دوگانه را میزبانی می کند. در گذشته شاهد چنین مواردی در رندرهای پرچمدار آینده هواوی بودیم (رندرهای جدید گوشی P40 پرو به فضای مجازی راه پیدا کرد). به علت استفاده از کاور، طراحی پنل پشتی این دستگاه مشخص نیست.

مشخصات گوشی هواوی P40 Pro

بر اساس شایعات و گزارش ها، هواوی P40 پرو به نمایشگر 6.5 اینچی OLED خمیده مجهز می شود. قدرت آن را چیپست Kirin 990 تامین می کند که توسط حداکثر 12 گیگابایت رم همراهی می شود. شایعات به تامین انرژی آن توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی اشاره می کنند که قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 50 واتی است.

در حالی که این دستگاه از سیستم عامل پیش فرض اندروید 10 به همراه رابط کاربری EMUI 10 بهره می برد، فاقد سرویس های گوگل خواهد بود. پنل پشتی هواوی P40 پرو دوربین اصلی پنج گانه را میزبانی می کند. یکی از سنسورهای این دوربین از نوع پریسکوپی است (مشخصات دوربین هواوی P40 Pro برملا شد). هواوی از گوشی های سری پی 40 در اواخر ماه مارس در پاریس رونمایی می کند.

بر اساس رندرهای منتشر شده، این اسمارت فون در 5 رنگ مشکی، طلایی، سفید، خاکستری و آبی وارد بازار می شود (گوشی هواوی P40 Pro در چه رنگ‌ هایی وارد بازار می شود؟).

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع