سرویس Amazon Music بیش از 55 میلیون کاربر دارد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – سرویس Amazon Music با سرعت زیادی در حال رسیدن به جایگاه رقبای اصلی خود است. آمازون با ارائه گزینه های مختلف برای پخش موسیقی، نظر هر کاربری را به خود جلب می کند.

با اینکه سرویس Amazon Music محبوبیت کمتری نسبت به برنامه های اسپاتیفای یا Apple Music دارد، اما این سرویس با سرعت غیر قابل باوری در حال رسیدن به رقبای خود است. آمازون اخیرا اعلام کرده تعداد مشتریان سرویس موسیقی آن از 55 میلیون نفر عبور کرده است.

البته آمازون راه زیادی در پیش دارد تا به اسپاتیفای برسد. در گزارش منتشر شده، تعداد کاربران این سرویس محبوب در دسامبر سال گذشته حدود 248 میلیون نفر برآورد شده است. این درحالی است که طبق آخرین اخبار اعلام شده، سرویس اپل موزیک بیش از 60 میلیون کاربر دارد. بنابراین می توان گفت که سرویس آمازون موزیک با سرعت زیادی در حال رسیدن به جایگاه رقبای خود است.

به عنوان یکی از مهم ترین مشخصه های سرویس پخش موسیقی آمازون، می توان به وجود تنوع بسیار در آهنگ ها اشاره کرد. این سرویس همچنین با دستیار صوتی انحصاری آمازون یعنی الکسا ترکیب شده است.

گزینه های متعددی برای استفاده کاربر وجود دارد که در ادامه به بررسی مختصر آن ها می پردازیم.

  • Amazon Music HD: استفاده از سرویس ارتقا یافته Amazon Music Unlimited و گوش دادن به آهنگ های دلخواه با کیفیت HD با پرداخت ماهانه 14.99 دلار
  • Amazon Music Unlimited: رقیب واقعی برای Spotify و Apple Music با پرداخت ماهانه 9.99 دلار.
  • Amazon Music Unlimited (مختص یک دستگاه): محدودیت گوش دادن به بیش از 50 میلیون آهنگ وسیله دستگاه های آمازون اکو یا فایر TV، با پرداخت ماهانه 3.99 دلار.  
  • Amazon Music برای مشترکان ممتاز: امکان دستیابی بدون تبلیغ به بیش از 2 میلیون آهنگ برای مشتریان ممتاز آمازون که تنها لزوم آن، پرداخت هزینه در ازای حق عضویت ممتاز معمولی است.
  • Amazon Music به همراه تبلیغ: امکان دستیابی به آهنگ های برتر و هزاران ایستگاه موسیقی به صورت رایگان به همراه تبلیغ.

تعداد کاربران سرویس Amazon Music از کشورهای مختلف مثل ایالات متحده آمریکا، انگلستان، آلمان، ژاپن، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، مکزیک و غیره هر ساله 50 درصد افزایش پیدا می کند. اکثر رقبای آمازون حداقل دارای دو گزینه پولی یا رایگان در ازای ارائه سرویس های خود هستند. با این حال آمازون به هر روشی سعی دارد تا نظر هر نوع شنونده ای را به خود جلب کند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع