تاریخ‌های پیش‌سفارش، عرضه و قیمت دقیق موتورولا ریزر جدید اعلام شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

دقیقا یک ماه پیش موتورولا اعلام کرد که عرضه گوشی موتورولا ریزر جدید خود را به علت تقاضای بی‌سابقه برای آن به تعویق می‌اندازد تا بتواند دستگاه‌های بیشتری را آماده کند. حالا اپراتور ورایزن تاریخ‌های جدید پیش‌سفارش و عرضه این هندست تاشو را اعلام کرده است.

پیش‌سفارش موتورولا ریزر از طرف ورایزن از روز ۲۶ ژانویه شروع خواهد شد و از روز ۶ فوریه هم در فروشگاه‌ها و به‌طور آنلاین قابل خرید خواهد بود. این هندست به قیمت خرده‌فروشی ۱۴۹۹.۹۹ دلار یا با پرداخت ۶۲.۴۹ دلار در هر ماه به مدت ۲۴ ماه  (از طریق Verizon Device Payment) به فروش خواهد رفت.

ریزر جدید از فولاد ضدزنگ و گوریلا گلس سه‌بعدی ساخته شده و دارای طراحی تیره است که بر روی خطوط براق آن تاکید شده است.

دستگاه از یک لولای بدون بازشدگی بهره می‌برد که به هر دو طرف نمایشگر تاشوی پلیمری آن اجازه می‌دهد تا در زمان بسته شدن، به صورت تراز باقی بمانند و نمایشگر از ورود گردوخاک محافظت گردد. این گوشی در برابر نفوذ و پاشش آب مقاوم بوده و دارای یک آنتن بازطراحی‌شده و دو برابر کوچک‌تر از نمونه‌های به کار رفته بر روی گوشی‌های هوشمند فعلی است.

نمایشگر داخلی آن یک پنل ۶.۲ اینچی Flex View با نسبت ۲۱:۹ است که بعد از بسته شدن، به‌راحتی در جیب جا می‌شود. در بیرون گوشی هم یک صفحه‌نمایش ۲.۷ اینچی تعاملی Quick View وجود دارد که فقط اطلاعات مهم را نشان می‌دهد. شما می‌توانید از طریق این نمایشگر، تماس بگیرید، به پیام‌ها پاسخ دهید، پرداخت کنید، موزیک خود را کنترل کنید، سلفی بگیرید، از گوگل اسیستنت استفاده کنید و به تنظیماتی مانند روشن و خاموش کردن بلوتوث، وای‌فای و هات‌اسپات دسترسی داشته باشید، بدون آنکه حتی گوشی خود را باز کنید.

هر هندست ریزر شامل یک ریزر ایربادز و یک هدست USB-C پیشرفته محصول شرکت Denon Audio است. همچنین مجموعه‌ای از قاب‌های محافظ در زمان عرضه از طریق Otterbox، Kate Spade و… قابل دسترس خواهند بود.

هندست ریزر جدید را اپراتور ورایزن، به‌طور انحصاری عرضه می‌کند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع