حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

گلکسی A11 سامسونگ با دوربین اصلی سه گانه از راه می رسد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – سامسونگ قصد دارد امسال از گلکسی A11 رونمایی کند. این محصول مجهز به دوربین اصلی سه گانه بوده و از یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد.

همانطور که می دانید سامسونگ در سال 2020 از سری جدید گلکسی A رونمایی می کند. به همین خاطر در روزهای آینده اخبار بیشتری درباره آن ها منتشر می شود. چند روز پیش نیز اطلاعات مربوط به دوربین و باتری گلکسی A41 و گلکسی A31 به بیرون درز پیدا کرد (سری جدید گلکسی A سامسونگ با دوربین قدرتمندی از راه می رسد). حال مشخصات فنی عضو دیگری از این خانواده یعنی گلکسی A11 نیز در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

تایییدیه FCC که برای گوشی گلکسی A11 با شماره مدل SM-A115F به ثبت رسیده، ظرفیت باتری آن را برملا می کند. این محصول نیز مانند گلکسی A10 از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد، البته A11 به پردازنده اسنپدراگون 625 یا 626 مجهز شده که در مقایسه با پردازنده اگزینوس 7884 به کار گرفته شده در A10 به مراتب قوی تر است.

گلکسی A11 سامسونگ

اما این تمام ماجرا نیست. طبق اطلاعات موجود در FCC، گلکسی A11 دارای دوربین اصلی سه گانه است. متاسفانه هنوز جزییات دقیق سنسورها در جایی منتشر نشده، اما می توان حدس زد که سامسونگ مانند گوشی های گلکسی A41 و گلکسی A31، از سنسور ماکرو و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی برای اسمارت فون جدید خود استفاده کند.

ظاهرا یک حسگر اثر انگشت نیز در پنل پشتی گوشی A11 وجود دارد. از دیگر مشخصات این محصول می توان به رم 2 گیگابایتی، حافظه اصلی 32 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 10 با رابط کاربری One UI 2.0 اشاره کرد. گوشی گلکسی A11 سامسونگ احتمالا در ماه مارس و در رنگ بندی های سفید، قرمز، آبی و مشکی در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع