تصاویر رسمی سری گلکسی اس 20 افشا شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،
تصاویر منتسب به پوسترهای رسمی سری گلکسی اس 20 شایعه‌ها و افشاگری‌هایی که تاکنون در رابطه با مشخصات ظاهری این همراه هوشمند ارائه شده بود را تائید می‌کنند.
 
به گزارش تک تایمز و به نقل از  engadget، در این بازه زمانی بسیاری از اطلاعات مرتبط با پرچم‌دارهای جدید سری اس سامسونگ فاش شده است. در همین راستا ایوان بلاس به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین افشاگرهای مجازی تصاویری را از خانواده گلکسی اس 20 منتشر کرده است.
 
این تصاویر که به پوسترهای رسمی سری گلکسی اس 20 معروف شده‌اند طراحی ظاهری این تلفن‌های همراه را به نمایش درمی‌آورند. همچنین دریکی از این پوسترها آمده است که افرادی که یکی از دستگاه‌های گلکسی اس 20 پلاس یا گلکسی اس 20 اولترا را پیش‌خرید کنند یک گلکسی بادز پلاس نیز به‌صورت رایگان دریافت خواهند کرد.
 
 
 
 این تصاویر بسیاری از عکس‌ها و شایعاتی که تاکنون در رابطه با این سری از همراه‌های هوشمند افشا شده است را تائید می‌کند. برای مثال می‌توان از صحت برخورداری از آرایه دوربین با زوم 100 برابری در گلکسی اس اولترا اشاره کرد.علاوه بر این انتظار می‌رود که سری گلکسی اس 20 با پردازنده بسیار قدرتمند اسنپ دراگون 865 به بازار عرضه شود.
 
در این میان گلکسی بادز پلاس نیز با عمر باتری بسیار بهتر و کیفیت تماس بهبودیافته بدون تغییر در فرمولاسیون اصلی این ایربادهای بی‌سیم عرضه خواهند شد. عرضه یک هدفون بی‌سیم بسیار قدرتمند در کنار سری گلکسی اس 20 بسیار مهم است زیرا سامسونگ برخلاف تمامی مقاومت‌ها تصمیم گرفته است تا جک 3.5 میلی‌متری را در این سری از تلفن‌های همراه هوشمند حذف کند.
  بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع