نوبیا Play 5G با تراشه اسنپدراگون 765G و نمایشگر ۱۴۴ هرتزی AMOLED معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

نوبیا با گوشی‌های هوشمند سری Red Magic، درحال جابه‌جاکردن مرزهای سخت‌افزار گوشی‌های گیمینگ است؛ اما هم‌اکنون با سری میان‌رده‌ای با عنوان نوبیا Play مسیر دیگری می‌پیماید. اولین محصول از سری یادشده، نوبیا پلی 5G، به‌تازگی در چین معرفی شده است. نمایشگر این گوشی هوشمند ۶٫۶۵ اینچی +FHD با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی از نوع AMOLED است و به‌لطف تراشه‌ی اسنپدراگون 765G، همچون گوشی پرچم‌دار Red Magic، از اتصال 5G و باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد.

در ادامه بخوانید:

نرخ نمونه‌گیری لمسی میان‌رده‌ی جدید نوبیا ۲۴۰ هرتز و اسکنر اثرانگشت آن در زیر صفحه‌نمایش تعبیه شده است. طراحی نوبیا Play 5G صاف و بدون بریدگی و حاشیه‌های کلاسیک در قسمت بالا و پایین است. دوربین اصلی این گوشی ۴۸ مگاپیکسلی از نوع IMX582 سونی است و دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و دو ماژول ۲ مگاپیکسلی، یکی از نوع تشخیص عمق و دیگری از نوع ماکرو در کنار آن دیده می‌شود. ناگفته نماند دوربین سلفی این گوشی ۱۲ مگاپیکسلی است. در سمت راست گوشی، دو کلید شانه‌ای خازنی تعبیه شده است که برای گیمینگ پیشرفته کاربرد دارد.

در زیر پوسته‌ی نوبیا Play 5G، تراشه‌ی اسنپدراگون 765G و ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی از نوع UFS 2.1 وجود دارد. باتری حجیم ۵۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی این گوشی از فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند. سیستم‌عامل نوبیا Play 5G اندروید ۱۰ است و از رابط کاربری nubiaUI 8.0 بهره می‌برد.

گوشی هوشمند میان‌رده‌ی نوبیا در رنگ‌های سیاه و آبی و سفید دردسترس خواهد بود و از هم‌اکنون می‌توان آن را در چین پیش‌خرید کرد. مدل پایه‌ی نوبیا Play 5G با ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۴۰۰ یوان (۳۴۰ دلار) و مدل دیگر آن با ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۷۰۰ یوان (۳۸۰ دلار) و قوی‌ترین مدل آن با ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۳۰۰۰ یوان (۴۲۵ دلار) قیمت دارد. فروش رسمی نوبیا Play 5G در چین، از ۵ اردیبهشت آغاز می‌شود.

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی زدتی‌ای نیاز دارید را در بخش محصولات تک تایمز بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های زدتی‌ای و نوبیا در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع