حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

مدل‌های ۲۰۲۰ گوشی‌های ساده نوکیا 125 و نوکیا 150 معرفی شدند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

HMD گلوبال، مدل‌های جدید گوشی‌های ساده و مقرون‌به‌صرفه‌ی نوکیا 125 و نوکیا 150 را معرفی کرد. نمایشگر هر دو گوشی ۲٫۴ اینچ و با رزولوشن QVGA و جنس بدنه‌ی این محصولات از نوع پلی‌کربنات است. نوکیا ۱۲۵ و نوکیا ۱۵۰ طراحی ساده‌ای دارند و طول عمر باتری آن‌ها بالا است. این گوشی‌ها با داشتن ساختاری مشابه، مبتنی‌بر پلتفرم سری +30 هستند؛ پلتفرم یادشده، یک رابط کاربری دیرینه برای گوشی‌های ساده‌ی برند نوکیا است. هر دو گوشی علاوه‌بر پشتیبانی از دو سیم‌کارت، از جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون، بلوتوث و گیرنده‌ی رادیویی FM بهره می‌برند.

در ادامه بخوانید:

نوکیا ۱۵۰ درکنار ویژگی‌های یادشده، امکان پخش موسیقی با فرمت MP3 را فراهم می‌کند. همچنین محصول مذکور، دوربینی با رزولوشن VGA و فلش دارد و از کارت حافظه‌ی micro SD تا ظرفیت ۳۲ گیگابایت پشتیبانی می‌کند. باتری هر دو گوشی قابل‌تعویض و با ظرفیت ۱۰۲۰ میلی‌آمپر ساعت است که ازطریق کابل میکرو USB شارژ می‌شود. نوکیا مدعی است که باتری این محصولات، امکان ۱۹ ساعت و ۲۴ دقیقه مکالمه را فراهم کرده و می‌تواند ۲۳ روز این گوشی‌ها را در حالت استندبای روشن نگه دارد.

نوکیا ۱۲۵ در رنگ‌های مشکی و سفید، با قیمت ۲۴ دلار در خرده‌فروشی‌ها به فروش می‌رسد. از طرف دیگر، نوکیا ۱۵۰ در رنگ‌های قرمز، فیروزه‌ای و مشکی و با قیمت ۲۹ دلار روانه‌ی بازار می‌شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع